مهمترین حریف من «جردن باروز» است


مهمترین حریف من «جردن باروز» است

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است اصلی‌ترین حریف او در رقابتهای جهانی، جردن باروز آمریکایی است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، محمد نخودی آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و آماده حضور در رقابت‌های جهانی در صربستان است، گفت: از رده نوجوانان وارد تیم‌های ملی شدم و به رقابت‌های جهانی رفتم. در ادامه پس از کسب مدال نقره امیدهای جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم، در رده بزرگسالان به وزن ۷۹ کیلوگرم آمدم و سال گذشته نیز توانستم مدال نقره رقابت‌های جهانی را بدست آورم.

وی در مورد شرایط جسمانی خود گفت: شرایط خوبی دارم، سال گذشته برای اولین بار در وزن ۷۹ کیلوگرم در رقابت‌های جهانی به میدان رفتم و تجربه خوبی کسب کردم. به هر حال تلاش کردم در این وزن جا بیافتم و آمادگی جسمانی و قدرت بدنی خود را ارتقا دهم. در آخرین میدان تدارکاتی هم که در کشور تونس برگزار شد توانستم قهرمان آسیا را در دیدار فینال و امتیاز عالی شکست دهم.

آزادکار مازنی تیم ملی کشتی کشورمان افزود: در شهرستان جویبار اکثراً کشتی گیر هستند و کشتی را خیلی دوست دارند و من هم به دلیل اینکه خانواده ام به کشتی علاقه داشتند وارد این رشته شدم. در حال حاضر هم ۴ نماینده تیم ملی کشتی آزاد یعنی حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی و من جویباری هستیم که نشان دهنده جایگاه بالای کشتی در این شهرستان است.

نخودی در پایان در مورد حریفان اصلی خود در رقابتهای جهانی گفت: مهمترین حریف من جردن باروز آمریکایی است که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد. البته نباید از سایر رقبا هم غافل ماند و باید برای تمامی حریفان برنامه داشت. از نظر فنی هم سعی کردم که کشتی‌هایم با کمترین اشتباه باشد. باید امتیازات بدست آمده را حفظ کنم تا با یک کشتی حساب شده، مقابل حریفان خود به پیروزی برسم.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟