عطایی: برزیل استحقاق این پیروزی را داشت/ در آینده باید به سطح بالاتری برسیم


عطایی: برزیل استحقاق این پیروزی را داشت/ در آینده باید به سطح بالاتری برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مسابقه خیلی سختی را گذراندیم و امیدوارم در آینده والیبال ما با کار بیشتر به شرایط بسیار ایده‌آل‌تری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز عطایی پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی ایران برابر برزیل در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اظهار داشت: مسابقه بسیار سختی بود و با توجه به این که در مرحله حذفی قرار داشتیم، دو تیم تمام تلاش خود را به خرج دادند تا پیروز از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنان ایران در ست اول مقداری تحت تاثیر حساسیت این دیدار قرار گرفتند و خیلی خوب شروع نکردند اما در ست‌های دوم و سوم عملکرد قابل قبول‌تری داشتند. به هر حال حریف ما تیمی مانند برزیل با سابقه درخشان بود که با قدرت بازی کرد و با استفاده از نقاط ضعف ما امتیاز گرفت. در برخی مواقع از بازی در کار تهاجمی و تدافعی خوب عمل نکردیم اما برزیل بازی خوبی داشت و مستحق این پیروزی بود.
عطایی افزود: باختیم و داستان قهرمانی جهان برای ما به پایان رسید اما مدل برگزاری مسابقات مورد اعتراض بسیاری از تیم‌ها و مربیان قرار گرفت. ژاپن، صربستان و ایران حذف شدند اتفاقی که شاید برای آمریکا یا فرانسه هم ممکن بود رخ دهد. در گروه ما تیمی که سوم شد به واسطه مدل چینش تیم‌های رنکینگ از یک تا ۱۶ به آسان‌ترین رقیب خورد. اگر قرار به انتخاب میان تیم‌هایی بود که با آن‌ها بازی کردیم شاید صربستان را انتخاب می‌کردیم.
سرمربی تیم ملی شیوه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان را یک اتفاق غیرعادی دانست و گفت: این موضوع بر جریان مسابقات اثر نامطلوب گذاشت. آمریکا در مرحله یک چهارم دوباره به لهستان خورد تیمی که در گروه مقدماتی هم بازی داشتند و ممکن است با دو باخت برابر یک تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شود. این نشان می‌دهد برنامه این مسابقات خیلی دقیق و کارشناسی شده نیست. ایران هم از این قاعده مستثنی نبود. مسابقه خیلی سختی را گذراندیم و امیدوارم در آینده والیبال ما با کار بیشتر به شرایط بسیار ایده‌آل‌تری برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق