اولین رویداد جهاد تبیین سواد رسانه ای در جنوب کرمان برگزار می شود


اولین رویداد جهاد تبیین سواد رسانه ای در جنوب کرمان برگزار می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در نظر دارد اولین رویداد سواد رسانه ای جهاد تبیین را برگزار کند.

«بهرام مسلمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب گفت: امروز مهمترین راه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی و دین خدا، جهاد تبیین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر این که در جنگ روایت‌ها ایجاد تردید در باورهای دینی مردم، سلاح برنده دشمن است، ابراز کرد: امروز دشمن در بحث نظامی نمی‌تواند کاری کند بنابراین سعی دارد باورهای دینی مردم را با ایجاد تردید متزلزل می‌کند.

وی با اشاره به نقش سواد رسانه ای در جهاد تبیین، بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در نظر دارد اولین رویداد سواد رسانه ای جهاد تبیین را برگزار کند.

مسلمی مهنی افزود: محورهای این رویداد ملی شامل تربیت رسانه ای، جریان شناسی، اقتصاد رسانه ای و همچنین فناوری های نوین ارتباطی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان قالب های ارائه آثار این رویداد ملی را موشن گرافی، موشن کمیک، پوستر و اینفو گرافیک و کتاب برشمرد.

وی در خاتمه با اشاره به این که پنجم مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار است، عنوان کرد: پس از داوری آثار، به سه اثر برتر هر محور جوایز نقدی اهدا می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان