آنچلوتی: نیمه دوم خیلی خوب بودیم/ مصدومیت بنزما جدی به نظر نمی‌رسد


آنچلوتی: نیمه دوم خیلی خوب بودیم/ مصدومیت بنزما جدی به نظر نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل سلتیک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در خانه سلتیک اسکاتلند به برتری 3 بر صفر رسید و گام اول در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را محکم برداشت، پس از این بازی گفت: تیم در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و من بسیار راضی هستم. صادقانه بگویم، نیمه دوم یک نمایش بزرگ بود. ما با بسته نگه داشتن دروازه‌مان و ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم اینجا را ترک می‌کنیم. ما به خوبی بر توپ و میدان تسلط داشتیم و زمانی که کمی فضا به دست آوردیم، به خوبی از آن استفاده کردیم.

وی افزود: ما در جریان بازی سختی کشیدیم، اما نمی‌توانم از دست بازیکنانم عصبانی باشم. طبیعی است که در خانه سلتیک کمی مشکل داشته باشید و ما در نیمه اول این را تجربه کردیم. سلتیک تیم بزرگی است. جو فوق‌العاده‌ای در این ورزشگاه وجود دارد و بازی کردن در اینجا تجربه شگفت‌انگیزی است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره مصدومیت مهاجم فرانسوی‌اش از ناحیه زانو در این دیدار، اظهار داشت: به نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی کریم جدی نیست. ما تا چهارشنبه صبر می‌کنیم، اما نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که جای نگرانی نیست. مشخص نیست که این مشکل عضلانی است یا از ناحیه زانو است.

آنچلوتی در پایان درباره عملمرد هافبک فرانسوی‌اش هم خاطرنشان کرد: چوامنی عملکرد خوبی داشت. تونی کروس نقش عمیق‌تری برای تسلط بر مالکیت توپ داشت و توانست کمی بیشتر جلو برود. اینها سیستم‌هایی هستند که زمان می‌برد، اما چوامنی عملکرد خوبی از خود ارائه داد. او یک‌سوم میانی را در کنار مودریچ و کروس به خوبی کنترل کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته