گواردیولا: دوست دارم هر بار درباره هالند حرف بزنم


گواردیولا: دوست دارم هر بار درباره هالند حرف بزنم

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، از درخشش ارلینگ هالند در ترکیب این تیم بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 23-2022 به مصاف سویا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.
سیتی در این بازی بر توپ و میدان مسلط بود و فرصت گلزنی بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کرد تا فصل را قدرتمند آغاز کرده و به شکستن طلسم فتح لیگ قهرمانان امیدوار باشد.
پپ گواردیولا پس از پایان بازی با تمجید از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت:«ما آماری بی‌نظیر و باورنکردنی در زمینه گلزنی داریم و باید به همین روندی که شروع کردیم ادامه دهیم. یک نبرد مهم دیگر برابر تاتنهام در پیش است و امیدواریم که بتوانیم این سطح از کیفیت را حفظ کنیم.»

گواردیولا: دوست دارم هر بار درباره هالند حرف بزنم

او در پاسخ به سوالی درباره درخشش ارلینگ هالند که شب گذشته نیز دو گل به ثمر رساند گفت:«من این روند همیشگی را دوست دارم. این که در هر نشست خبری پس از بازی‌ها درباره او و گل‌هایش حرف بزنم، دوست دارم. امیدوارم او بتواند این روند را ادامه دهد. آمارها گویای همه چیز هستند. مسئله فقط زدن دو گل نیست. او همیشه در زمین حاضر است. همیشه این احساس وجود دارد که او می‌تواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند. آمارهای او در کل دوران فوتبال و حتی در تیم‌های قبلی هم به همین شکل بوده است. او شم گلزنی‌ باورنکردنی‌ دارد.»
سرمربی سیتی درباره استفاده عملکرد فیل فودن اضافه کرد:«او اخیرا خیلی خوب بازی نکرده بود اما همیشه در زمین موثر است، می‌دود، می‌جنگد و یکی از نقاط مثبت تیم است. هر بازیکنی ممکن است بد بازی کند چون در نهایت انسان است اما هیچ بازیکنی نمی‌تواند کاری را که فودن هر بازی انجام می‌دهد، تکرار کند و به همین دلیل است که او شایستگی حضور در میدان در دیدارهای مهم را دارد، در این بازی هم به اهدافی که برایش تعیین شده بود رسید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل