نبنزیا از شکست معاملات مواد غذایی در رابطه با روسیه خبر داد


نبنزیا از شکست  معاملات مواد غذایی  در رابطه با روسیه خبر داد

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل: بخشی از "معاملات مواد غذایی" مرتبط با صادرات مواد غذایی و کودهای روسیه کار نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: بخشی از "معاملات مواد غذایی" مرتبط با صادرات مواد غذایی و کودهای روسیه کار نمی کند. حتی یک کشتی روسی هنوز قادر به صادرات غلات برای صادرات نبوده است.
وی افزود: ما موفق به دستیابی به توافق شدیم، اما هیچ چیز با طرف روسی کار نمی کند (معاملات). حتی یک کشتی روسی غلات روسیه را برای صادرات از بنادر روسیه خارج نکرده است.
نبنزیا با توجه به اینکه برخی از توافقات برای اطمینان از صادرات از روسیه اجرا نمی شود، خاتمه "معاملات مواد غذایی" را رد نکرد.
وی یادآور شد: این توافقات به مدت چهار ماه انجام شد و اعتبار آنها در نوامبر به پایان می رسد. و قاعدتاً قرارداد باید تمدید شود. من در مذاکرات در مورد توافق و تمدید آن حضور ندارم، اما با توجه به نتایج یا بهتر بگوییم عدم نتیجه، من چیزی را رد نمی کنم. البته تصمیم با من نیست. اما ما خواهان اجرای بخش روسی قرارداد هستیم.
در 22 ژوئیه، در استانبول، توافق نامه های چند جانبه در مورد رفع محدودیت های عرضه محصولات روسیه برای صادرات و در مورد کمک روسیه در صادرات غلات اوکراین امضا شد. این قرارداد که توسط نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل امضا شد، شامل صادرات غلات، مواد غذایی و کود اوکراینی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله اودسا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم