کمالوند: با تغییر کادر فنی مخالف نیستم اما وقت هدر ندهید/ اسکوچیچ مربی زحمت‌کشی است


کمالوند: با تغییر کادر فنی مخالف نیستم اما وقت هدر ندهید/ اسکوچیچ مربی زحمت‌کشی است

فراز کمالوند در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی فوتبال صحبت‌های جالبی انجام داد.

فراز کمالوند کارشناس فوتبال ایران در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی به رکنا گفت: ببینید اصلا این روزها هیچکس درباره تیم ملی چیزی نمی‌داند و مشخص نیست که چه کسی رییس است؟ چه کسی دبیر است؟چه کسی مربی است؟ اگر هم نامی برای این موارد باشد قطعی نیست و هرلحظه منتظر شنیدن خبری جدید باید باشیم. فوتبال ما وضعیت نابسامانی دارد و از هرشخصی سوال میکنی چه بخر است، چیزی ندارد که بگوید.

وی ادامه داد: لازمه موفقیت این است که یکسری ابزار برای شما فراهم باشد. و برای موفقیت تیم ملی هیچکدام از شرایط لازم فراهم نیست. خداکند همه این تغییر و تحولات به نفع تیمی باشد که عازم جام جهانی است. من خودم به تغییر و تحول در کادر فنی اعتقاد ندارم چون اسکوچیچ خیلی مربی زحمتکشی است و کارش را بلد است و تیم را تا به اینجا آورده است. اما اگر قرار است کی روش و یا هرشخصی دیگر به جای او وارد شود باید همین امروز صورت گیرد که وقت داشته باشیم.

کمالوند افزود: جام جهانی فلسفه اش فرق دارد و رختکن جام‌جهانی با رختکن جام ملتها تفاوت اساسی دارد. اگر مربی نتواند بر رختکن مسلط باشد آن وقت جلوی هیچ اتفاقی را نمی‌توان گرفت. ضمن اینکه این بازی‌های دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه اگر با ترکیب اصلی این تیم‌ها باشد برای ما در آستانه جام جهانی مفید خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟