اعزام پارادوومیدانی کاران طلایی به مسابقات بین المللی


اعزام پارادوومیدانی کاران طلایی به مسابقات بین المللی

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام ۱۱ ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال به مراکش می رویم.

به گزارش "ورزش سه" بهمن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، از اعزام ۱۱ ورزشکار طلایی پارادوومیدانی به مسابقات بین المللی مراکش در روز جمعه ۱۸ شهریور خبر داد و اظهار کرد: ۱۱ ورزشکار اعزامی، مدال آوران طلایی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو هستند که در این رویداد حضور خواهند داشت که همه برای کسب مدال به مراکش می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پارالمپیک توکیو چون دوومیدانی کاران در هیچ رقابت برون مرزی شرکت نکردند، این رویداد فرصت مناسبی است که از نظر فنی و رکودی ورزشکاران خود را مورد ارزیابی و در جریان وضعیت آمادگی خود قرار بگیرند.

وی گفت: برای شرکت در مراکش دوومیدانی کاران ۹ مرحله اردوی ۲۰ روزه را طی کردند و همه در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از مسابقات مراکش تورنمنت دیگری امسال برای دوومیدانی کاران پیش بینی شده است یا خیر؟ اظهار کرد: بعد از مسابقات مراکش بلافاصله اردوی ورزشکاران طلایی را با برنامه ریزی کمیته ملی پارالمپیک ادامه خواهیم داد تا در اواخر سال در مسابقات فزاغ امارات شرکت کنند که بهترین تورنمنت برای ورزشکاران در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی خاطرنشان کرد: در سال آینده ۲ رویداد مهم مسابقات جهانی پاریس که تیر برگزار می‌شود و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در مهرماه ۱۴۰۲ داریم که تلاش بر این است در هر دو رویداد بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: در مسابقات جهانی پاریس چون سهمیه مستقیم پارالمپیک پاریس توزیع می‌شود این رویداد اهمیت زیادی را برای دوومیدانی کاران دارد.

رضایی همچنین در پایان در ارزیابی از وضعیت دوومیدانی کاران اعزامی به مراکش گفت: اطلاعات دقیقی از مسابقات مراکش و کشور های شرکت کننده در مسابقات ندارم، اما هر ۱۱ ورزشکار اعزامی (۳ زن و ۸ مرد) در شرایط آمادگی خوبی به سر می‌برند و همه برای کسب مدال به مراکش می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور