افتتاح بوستان ایرانیان مجهزترین پارک ویژه افراد کم توان در تهران؛ بزودی


افتتاح بوستان ایرانیان مجهزترین پارک ویژه افراد کم توان در تهران؛ بزودی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: صبح روز شنبه نوزدهم شهریورماه سال ۱۴۰۱، فاز یک بوستان ایرانیان طی مراسمی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عباس شعبانی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح شنبه های امید و افتخار، مراسم افتتاح و بهره برداری از فاز یک بوستان ایرانیان در شنبه آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پارک دارای ۳ باغ راه، ۶ پیاده راه، مسیر ویژه دوچرخه سواری، مسیر ویژه نابینایان، زمین تنیس، زمین بازی چند منظوره و همچنین زمین بازی کودکان است.

شعبانی با بیان اینکه طی تفاهمنامه ‎ای با سازمان بوستان‎ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان عمرانی مناطق عملیات عمرانی و احداث این بوستان را که در منطقه ۱۹ شهرداری تهران واقع شده است به عهده گرفت، افزود: این پروژه از تیرماه سال ۱۴۰۰ در اختیار سازمان عمرانی مناطق قرار گرفت و بعد از ۱۴ ماه در شهریور ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز یک آن به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

بنا براعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بوستان ایرانیان مجهزترین پارک از نظر زیر ساخت برای افراد کم توان است، گفت: علاوه بر ایجاد رمپ جهت سهولت رفت و آمد این افراد، در طراحی مسیرها، نمازخانه و سرویس‎های بهداشتی مناسب سازی لازم جهت استفاده این افراد در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس