وراتی: مطمئن بودم راموس و پاردس دعوا می‌کنند


وراتی: مطمئن بودم راموس و پاردس دعوا می‌کنند

مارکو وراتی، ستاره پی اس جی، می‌گوید شخصیت سرخیو راموس و لئاندرو پاردس باعث ایجاد درگیری بین آن‌ها شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته موفق شد با نتیجه 1-2 برابر یوونتوس به پیروزی برسد تا اولین برد فصل جدید لیگ قهرمانان را به دست آورد.
این بازی بسیار پُربرخورد و جذاب بود و یکی از صحنه‌های جالب آن زمانی بود که خطایی روی کیلیان امباپه انجام شد و همین موضوع بهانه‌ای برای درگیری راموس و پاردس شد که در نهایت با کارت زردی برای این مدافع اسپانیایی به پایان رسید.
وراتی پس از پایان بازی به شوخی درباره این اتفاق گفت:«من با پاردس دوست هستم. احتمال رخ دادن این درگیری بسیار بالا بود چون من رفتار آنها در تمرینات را دیده بودم. بنابراین 100 درصد مطمئن بودم که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. هر دوی آنها اهمیت زیادی برای هر بازی قائل هستند و با تمام وجود با هر چالش روبرو می‌شوند اما همیشه در آخر یکدیگر را در آغوش می‌گیرند.»

وراتی: مطمئن بودم راموس و پاردس دعوا می‌کنند
او درباره پیروزی در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اظهار داشت:«ما خوشحالیم که به این رقابت برگشتیم. لیگ قهرمانان همیشه رقابت متفاوتی است. ما برابر حریفی قدرتمند مانند یووه قرار گرفتیم و می‌دانستیم که کار سختی برای کسب سه امتیاز در پیش داریم. تمام تلاش‌مان را کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم.»
این بازیکن ایتالیایی با اشاره به درخشش لیونل مسی، نیمار و امباپه اضافه کرد:« تماشای بازی و تمرین کردن با آنها لذت‌بخش است و چیزی است که هرگز به آن عادت نمی‌کنید. فوتبال برای همین است، برای این که شاهد چنین لحظاتی باشیم. گل اول بسیار خاص بود و روی پاس نیمار به ثمر رسید و موقعیت گل دوم هم به خوبی فراهم شد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !