50 هزار گذرنامه موقت برای زائرین قزوینی صادر شده است


50 هزار گذرنامه موقت برای زائرین قزوینی صادر شده است

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تا پایان روز سه شنبه حدود ۵۰ هزار گذرنامه موقت برای زائرین قزوینی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن شهید حق‌شناس فرماندهی انتظامی استان برگزار شد اظهار کرد: یکی از راه‌های ایجاد امنیت و احساس آن اعلام اخبار و فعالیت‌های نیروی انتظامی به‌صورت سراسری برای شهروندان عزیز است و در این مسیر خلأهایی وجود دارد که اصحاب رسانه می‌توانند این خلأها را پر کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: هرچقدر ارتباط خوب نیروی انتظامی با مردم شکل بگیرد به همان میزان آرامش و امنیت در جامعه دیده می‌شود لذا علاوه بر فعالیت و همکاری با رسانه‌ها ما دیدار عمومی و مردمی نیز برگزار می‌کنیم.

این مسئول بیان این موضوع که فراجا پس از آموزش‌وپرورش دومین سازمان خدمات رسان فعال و همراه با مردم است گفت: علاوه بر اینکه نیروهای ما در تمام زمینه‌ها در خدمت مردم هستند، تلاش می‌کنیم حس امنیت نیز در جامعه رشد پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: اصل پیش‌بینی و پیشگیری و مقابله پیش‌دستانه راه‌حل ما برای روبه‌رو شدن با موضوعات و چالش‌ها است و همواره تلاش می‌کنیم همین روند هم در جامعه در جریان باشد.

وی با اشاره به اینکه فراجا ارتباط زیادی با مردم دارد گفت: در تمام زمینه‌ها به‌خصوص در تنش‌های اجتماعی ما همواره تلاش می‌کنیم که مباحث اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نشود و در این زمینه همواره موفق بوده‌ایم.

ابراهیمی یادآور شد: در سه حوزه امنیتی، انتظامی و ترافیکی خدمات ما را شامل می‌شود و همکاران من در استان قزوین با افتخار در هر سه حوزه خوش درخشیده‌اند.

۵ هزار و ۷۴۵ گذرنامه فاقد اعتبار برای شهروندان تمدید شده است

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به سفرهای اربعینی و تعداد گذرنامه‌های صادر شده در این زمینه بیان کرد: تا روز گذشته ۵ هزار و ۷۴۵ گذرنامه فاقد اعتبار با مراجعه حضوری شهروندان تمدید شده است و نیز تا امروز در استان قزوین ۵۰ هزار نفر گذرنامه موقت دریافت کرده‌اند، خدمت‌رسانی به این تعداد از مراجعه یک فعالیت شبانه‌روزی بوده است و البته این بخشی از مأموریت فراجا است.

وی عنوان کرد: طرفی تعداد قابل‌توجهی از ماشین‌های سنگین لوازم موکب‌ها را حمل می‌کند و با توجه به اهمیت محورهای مواصلاتی استان قزوین این روزها با بار ترافیکی قابل‌توجهی روبرو هستیم به همین منظور از مأموران راهور ما به‌صورت ۲۴ ساعته در جاده‌ها حضور دارند تا از وقوع هرگونه مشکلی جلوگیری نمایند.

این مسئول به موضوع حملات نرم و سایبری نیز اشاره کرد و تصریح کرد: امروز روز جنگ رسانه‌ای است و هر کشوری که بتواند از ظرفیت رسانه‌ها به‌منظور رویارویی با دشمنان خود بهره بیشتری ببرد در برنامه‌های خود و رسیدن به اهدافش موفق‌تر است.

ابراهیمی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی روی این موضوع برنامه‌ریزی دقیقی دارند و حتی برای ۱۰ سال آینده ما نیز دکترین دقیقی تعریف کرده‌اند تا ارزش‌های جامعه را تضعیف کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: دشمن برای هر سن و هر سلیقه‌ای برنامه‌ای دارد لذا باید با آگاهی با دسیسه‌های آن‌ها روبرو شد بدیهی است که هر ارگان و یا سازمانی که خدمات بهتری به مردم ارائه می‌کند و یا در برابر دشمنی‌ها ایستادگی بیشتری نشان می‌دهد مورد هجمه‌های بیشتری هم قرار می‌گیرد این موضوع را می‌توان در حمله دائم رسانه‌های معاند به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خوبی شاهد بود.

ابراهیمی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا جامعه ما را به ابتذال فرهنگی و بی‌تفاوتی به امور جاری کشور برساند و در این نقطه قلم خبرنگاران و دلسوزان جامعه است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید، یکی از کارهایی که فراجا با اشراف کامل و تسلط به موضوعات مختلف آن را پیش می‌برد نه‌تنها تسلط بر منطقه که تسلط بر نقاط مختلف زیرمجموعه خود است، ما در حوزه خود در استان قزوین اجازه هیچ‌گونه هنرنمایی را به دشمنان خود نمی‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سربازان مردم در نیروی انتظامی حاضرند با فداکاری و ایثار آرامش خود را هزینه آسایش مردم کنند و در عرصه‌های اجتماعی همراه مردم در برابر برهم زنندگان نظم عمومی به‌خصوص در برابر جرایم خشن می‌ایستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری