تهیه و توزیع لوازم التحریر ویژه دانش آموزان محروم به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش


تهیه و توزیع لوازم التحریر ویژه دانش آموزان محروم به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش با آغاز سال تحصیلی جدید، اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت ومحروم می کنند.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در برنامه خیرخواهانه خود طرح کمک به دانش آموزان کم بضاعت را اجرایی می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: در این راستا و در آستانه سال تحصیلی جدید، طرح تهیه و توزیع لوازم التحریر ویژه دانش آموزان کم بضاعت و محروم در دستور کار بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری قرار دارد.

وی بیان کرد: این طرح به همت بچه های مسجد و حمایت و همکاری خیران و نیکوکاران و همچنین اهالی مسجد به اجرا در می آید.

مقتدری عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، تهیه اقلامی همچون دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، مدادتراش، کیف و... است که خیران می توانند با اهدای این اقلام و یا هزینه خرید آن در این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

وی خاطرنشان کرد: بچه های مسجد با تهیه اقلام مذکور و بسته بندی آن، بسته های لوازم التحریر را پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به دست دانش آموزان کم بضاعت می رسانند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد خواست تا با همکاری در این طرح خداپسندانه یاری گر دانش آموزان کم بضاعت باشند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو