خبر خوب| پاسخگویی رییس پلیس پایتخت به مراجعان در «کوه نور»


خبر خوب| پاسخگویی  رییس پلیس پایتخت به مراجعان در «کوه نور»

امروز برای سومین روز متوالی سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در بین مراجعان به مرکز گذرنامه حضور یافت و پاسخگوی سوالات زوار اربعین حسینی بود.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، موضوع گذرنامه و دریافت آن مهمترین دغدغه این روزهای زوار دقیقه نودی است که برای رفتن به کربلای معلی و حضور در جمع راهپیمایان میلیونی اربعین حسینی دست از پا نمی شناسند.

رصد وضعیت مراکز گذرنامه و دغدغه مراجعان ما را بر آن داشت تا بار دیگر به مراکز گذرنامه در سطح تهران سری بزنیم که در این بین با حضور میدانی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در بین مراجعان در مرکز گذرنامه و پلیس مهاجرت پایتخت در کوه نور مواجه بودیم.

سردار رحیمی صمیمانه در بین مراجعان حضور یافت و ضمن پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مراجعان، دستورات لازم را هم صادر می‌کرد.

خبر خوب| پاسخگویی  رییس پلیس پایتخت به مراجعان در «کوه نور»

گفتنی است بعد از انتشار اخباری مبنی بر ازدحام در مراکز گذرنامه، رئیس پلیس تهران بلافاصله با تزریق ۵۰ درصدی نیرو به مراکز گذرنامه موجب کاهش معطلی و همچنین برچیدن صف در مراکز گذرنامه شد و طی حضور مرتب در مراکز گذرنامه بر روند خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی نظارت مستقیم داشته و دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی