بررسی تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتسال


 بررسی تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتسال

باید دید بعد از مسابقات جام ملت‌ها، چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییراتی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی‌گردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از عصر ایران، علی ایمانی مربی فوتسال آسیا گفت: خدارو شکر امسال لیگ برتر از دو قطبی بودن تیمهای گیتی پسند و مس سونگون خارج شده و تیمهای سن ایچ و کراپ الوند تا هفته هشتم نشان دادند که حریفان بسیار جدی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ۱۴۰۱ هستند.
مس سونگون با تقویت و جذب بازیکن نام آشنای فوتسال مهدی جاوید ، محمدرضا سنگ سفیدی و مرتضی عزتی و مهدی رستمی ها و بازگشت از مصدومیت کاپیتان فخیم و حفظ بازیکنان ملی پوش علیرضا صمیمی ، سالار آقاپور ، حمزه کدخدایی و .. از همان ابتدا نشان داد برای حریفان خط و نشان می کشد و قصد دارد امسال جام قهرمانی را از تیم گیتی پسند پس بگیرد.این تیم این فصل در هفته هشتم با پیروزی در برابر فرش آرا با کسب ۲۱ امتیاز به صدر جدول رسید.
سن ایچ ساوه امسال در ابتدای فصل با یارگیری بسیار هوشمندانه حسین صبوری در جذب ستاره هایی نظیر سینا پرکاس ، روح اله ایثاری، شهاب بشری دوست ، رضا سپندار و ... و شروع زودهنگام فصل بدنسازی و کسب آمادگی مناسب ، نشان از تیمی داد که امسال برای قهرمانی بسته شده است.
سن ایچ با کسب نتایج عالی، ۶ برد و دو مساوی و بدون باخت با ۲۰ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و اگر در هفته هشتم با فردوس قم کمی خوش شانس بود و توپ ها و حملات و موقعیت های فراوانشان تبدیل به گل می شد، صدر جدول را با مس عوض نمی کرد و با خیال آسوده و با صدرنشینی به تعطیلات می رفت.

تیم قهرمان فصل گذشته گیتی پسند با محمد کشاورز مربی خوش فکر و آینده دار امسال هم مثل همیشه از تیم های بسیار منسجم و با کیفیت لیگ برتر می باشد، که تنها با یک باخت و کسب ۶ برد و یک تساوی با ۱۹ امتیاز با فاصله دو امتیازی مس صدر نشین در مکان سوم ایستاده است.

تیم گیتی پسند هم امسال با حفظ ستارگان نام آشنای خودش سپهر محمدی، حسن زاده، توکلی، عروجی و وفایی و جذب یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر علی مروتی داعیه قهرمانی مجدد را در سر دارد.

تنها معضل و دغدغه این تیم جدا شدن ستاره بزرگ تیم سعید احمد عباسی است که این باشگاه باید فکر اساسی برای نفر جایگزین این بازیکن تاثیر گذار کند.

بررسی تیم های صدر نشین لیگ برتر فوتسال
تیم کراپ الوند تیم چهارم لیگ برتر که هم امتیاز با گیتی پسند و با ۱۹ امتیاز در مکان چهارم جدول است ، امسال نیز مثل سالهای گذشته با حمایت مدیران دلسوز و ورزشی نخ باف و جذب بازیکنان مطرح و ستارگانی همچون سعید مومنی، عالیقدر، جوان، طالبی، افشار ، اکرمی رفیعی پور و ... حریف بسیار قدرتمند و زهرداری برای لیگ برتر است و می تواند به عنوان یکی از کاندیداهای قهرمانی امسال معرفی شود.

شوک بزرگ این تیم استعفای مربی موفق و نام آشنای این تیم محمود خوراکچی بود که با کسب نتایج رویایی برای این تیم در عین شایستگی، و تنها با یک باخت در برابر سن ایچ از این تیم کنار گذاشته شد و مهمترین دغدغه باشگاه باید انتخاب سرمربی برای این تیم باشد.

حال باید دید بعد از مسابقات جام ملتها این چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییرات و آمادگی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی گردند.

کورس قهرمانی بسیار در بالای جدول داغ است، چرا که با یک باخت و تساوی شاهد جابجایی تیم ها خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...