بی احترامی جنجالی هری استایل به بازیگر سینما


بی احترامی جنجالی هری استایل به بازیگر سینما

ایسنا نوشت: در جریان نخستین نمایش فیلم «نگران نباش عزیزم»، هری استایلز، خواننده موسیقی که قصد داشته درکنار همبازی خود کریس پاین بنشیند، آب‌دهانش را جلوی پای او انداخته است.

در جریان نخستین نمایش فیلم «نگران نباش عزیزم» Don’t Worry Darling روز گذشته ۱۵ شهریور در جشنواره ونیز، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که کاربران فضای مجازی معتقد بودند؛ هنگامی که هری استایلز ـ خواننده موسیقی ـ قصد داشته درکنار همبازی خود کریس پاین بنشیند، آب‌دهانش را جلوی پای او انداخته است.

اکنون منابعی نزدیک به استایلز اعلام کرده‌اند که این خواننده چنین اقدام بی‌احترامانه‌ای را نسبت به نقش مکمل خود در فیلم «نگران نباش عزیزم» مرتکب نشده است.

این امر درحالی است که پس از آپلود شدن ویدیوی این لحظه در فضای مجازی، موجی از گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه هری استایلز لحظه نشستن برروی صندلی خود آب دهانش را مقابل «پاین» انداخته است، بر فضای مجازی چیره شد.

یکی از منابع نزدیک به هری استایلز روز سه‌شنبه (ششم سپتامبر) گفته است که این امر حقیقت ندارد.

همچنین نماینده «پاین» طی بیانیه‌ای اعلام کرده است: «این داستان مضحک است، یک چیز کاملا من‌درآوردی و نتیجه یک توهم عجیب آنلاین است که به طور کامل قصد فریب دادن مخاطب و به جریان انداختن شایعات احمقانه را دارد. بین این دو مرد هیچ چیزی جزء احترام وجود ندارد. هر اظهار نظری خلاف این تلاشی برای خلق ماجرایی است که وجود ندارد.»

به نظر می‌رسد که این شایعه تحت تأثیر فشار مطبوعاتی که فیلم را درگیر خود کرده، تقویت شده است.

ماجرا این است که «پاین» در نشست خبری فیلم خیلی بی‌تفاوت ظاهر شد درحالی که اولیویا وایلد ـ کارگردان فیلم، در تلاش بود که شایعه اختلافات بین خودش و فلورانس پیو ـ دیگر ستاره فیلم ـ را کم اهمیت جلوه دهد.

پیو در نشست خبری فیلم حاضر نشد ولی به نخستین نمایش فیلم رفت درحالی که عامدانه سعی می‌کرد از برقرای ارتباط چشمی با کارگردان فیلم خودداری کند.

دیگر حاشیه‌های این فیلم زمانی شکل گرفت که طی نشست خبری آن وقتی که درباره علت جدا شدن شایا لبوف از فیلم سوال شد، فرصت پاسخگویی به کارگردان فیلم داده نشد.

انتقاداتی که به فیلم وارد شده به طور کلی خوب نبوده است، به طوری که منتقدان بازی پیو را تحسین می‌کنند ولی معتقدند که استایز چندان مهارت بازیگری ندارد.

البته که خود استیالز طی نشست خبری گفته است که هیچ ایده‌ای ندارد که چه می‌کند!

۵۷۲۴۵

کد خبر 1671252

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند