آمادگی شرکت های بیمه برای صدور بیمه نامه تکمیلی اربعین


آمادگی شرکت های بیمه برای صدور بیمه نامه تکمیلی اربعین

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست، ضمن تقدیر از خدمات شرکت های بیمه در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم پرفیض اربعین حسینی گفت: صنعت...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست، ضمن تقدیر از خدمات شرکت های بیمه در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم پرفیض اربعین حسینی گفت: صنعت بیمه، همیشه در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده و در این امر مقدس نیز در دو سنگر ارائه خدمات بیمه‌ای و حمایت مالی و معنوی از زائرین و موکب داران اربعین حسینی در حال ارائه خدمت است.
رئیس شورای عالی بیمه، عدم افزایش نرخ حق بیمه پایه زائرین را یکی از اقدامات حمایتی صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: با رایزنی های انجام شده، مبلغ حق بیمه زائرین که می بایست حداقل دو برابر می شد با مبلغ 18 هزار تومان قبلی ارائه شد .
وی افزود: زائرین با مراجعه به سامانه سماح قبل از عزیمت به این مراسم می توانند بیمه نامه خود را با مبلغ 18 هزار تومان خریداری کنند.
مهندس بهزادپور تاکید کرد: این بیمه نامه به صورت پایه بوده، زائرین در صورت تمایل و برای اطمینان خاطر بیشتر نسبت به تهیه بیمه‌نامه تکمیلی که از سوی تمامی شرکت های بیمه ارائه می شود اقدام نمایند.
وی در خصوص انتخاب بیمه سامان به عنوان بیمه گر اول گفت: سفارت عراق و سازمان حج و زیارت، انتخاب شرکت بیمه را منوط به داشتن شعبه در کشور عراق دانستند و بر همین اساس بیمه سامان به عنوان تنها شرکتی که در آنجا شعبه دارد، برای این مهم انتخاب شد.
لازم به ذکر است، سایر شرکت های بیمه نیز برای صدور بیمه مکمل اربعین آمادگی خود را اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس