چین بازار سهام را دگرگون کرد


چین بازار سهام را دگرگون کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، این رقم به کمترین میزان در سه ماه اخیر رسید و کمتر از 92.7 میلیارد دلار پیش‌بینی شده بود و انتظارات سرمایه‌گذاران را ناامید کرد. در همین حال، صادرات کشور چین 7.1 درصد بر حسب دلار به صورت سالانه و...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، این رقم به کمترین میزان در سه ماه اخیر رسید و کمتر از 92.7 میلیارد دلار پیش‌بینی شده بود و انتظارات سرمایه‌گذاران را ناامید کرد.

در همین حال، صادرات کشور چین 7.1 درصد بر حسب دلار به صورت سالانه و واردات 0.3 درصد افزایش یافت که هر دو کمتر از پیش‌بینی تحلیلگران بود.

بازارهای آسیا-اقیانوسیه عمدتاً سقوط کردند زیرا سرمایه‌گذاران داده‌های تراز تجاری بدتر از حد انتظار چین را هضم کردند و همچنان بر بحران جهانی انرژی تمرکز کردند.

هانگ سنگ هنگ کنگ 1.72 درصد سقوط کرد، کامپوزیت شانگهای ثابت بود در حالی که شنژن کامپوزیت 0.34 درصد افزایش یافت. شاخص نیکی 225 ژاپن 0.83 درصد سقوط کرد، کوسپی کره جنوبی 1.51 درصد افت داشت و شاخص استرالیا 1.34 درصد نزول کرد.

دلار 0.75 درصد در برابر ین جهش کرد و به 143.865 رسید و در مقایسه با واحد پول ژاپن در بالاترین حد در 24 سال گذشته معامله شد.

سهام در آسیا و اقیانوسیه در روز چهارشنبه عمدتاً کاهش یافت زیرا سرمایه‌گذاران چشمان خود را به انتشار کل تراز تجاری کالای چین دوخته بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا