قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز شانزدهم شهریور ماه


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز شانزدهم شهریور ماه

امروز در بازار ارز و طلا قیمت دلار در صرافی ملی برای خرید ۲۸۲۸۷ تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ۸۲۸ تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۲۷۰ هزار ۸۲۸ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۶۹۴ هزار ۴۳۷ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۰۲٫۳۲ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۱۶ شهریور ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۷۶۸ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۱۱۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۲۴۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۳۲ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز شانزدهم شهریور ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز به ۱۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان است.

قیمت ارز ۱۶ شهریور ماه

نرخ ارزهای مختلف در بازار امروز به شرح زیر است:

قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۱۶ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۲۸۷ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۷۲ تومان برای فروش اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز در بازار ارز تهران به هزار ۶۶۰ تومان رسید. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۴ هزار و ۵۵۵ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۷ هزار و ۶۳۹ تومان برای خرید و ۷ هزار و ۷۹۶ تومان برای فروش اعلام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت