بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای در غرب تهران


بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای در غرب تهران

حوادث رکنا: جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری2موبایل قاپ حرفه ای پس از یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به 12 فقره سرقت مشابه معترف شده اند.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله" شهرک قدس" توسط موتورسیکلت دو ترک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 134شهرک قدس بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهمان و ساعات حضور آنان را شناسایی کردند افزود: روز گذشته در حال گشت زنی در نقاط و ساعات حضور متهمان در محله شهرک قدس موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده کردند و با زیر نظر گرفتن متهمان مشاهده کردن سارقان اقدام به سرقت موبایل یکی از شهروندان کردند که متهمان با روئیت خودروی پلیس به سرعت از محل متواری که در یک تعقیب و گریز و با درایت ماموران هر دو متهم زمینگیر و دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان یک قبضه سلاح سرد (قمه) و سه دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهمان 19و 25 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی و زورگیری با تهدید سلاح سرد در غرب و شمال تهران به تعداد 12 فقره سرقت مشابه معترف شدند که مال باختگان همگی شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف جرائم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی