تلاش ویژه ایران‌خودرو برای ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش


تلاش ویژه ایران‌خودرو برای ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.

به گزارش صنعت نویس، قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو در آیین اعزام ناوگان امدادی و ارسال قطعات به شبکه نمایندگی‌های مجاز مناطق مرزی، ضمن صدور فرمان حرکت ناوگان، با تاکید بر این‌که در حال حاضر احساس عدم رضایت و بی‌کیفیتی بیش از بی‌کیفیت بودن محصولات است، گفت: در حال انجام برنامه‌هایی برای ارتقای تصویر ذهنی ایران خودرو نزد مردم و مشتریان هستیم.
کیانوش پورمجیب با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام و یک‌پارچکی تمامی بخش‌های مرتبط با مشتریان گفت: استانداردهای گروه صنعتی ایران خودرو بالاست و باید تلاش کنیم تا روز به روز نسبت به سطحی که در آن قرار داریم ارتقا یابیم، زیرا شان مردم کشور بالاتر از خدمت‌رسانی فعلی است.
وی ضمن تاکید بر ایجاد امید در جامعه و میان جوانان کشور برای اعتماد به محصولات داخلی و ملی، گفت: عملکرد فعلی ما در میزان جذب جامعه و به ویژه جوانان به استفاده از تولید ملی اثر مستقیمی دارد و بر همین اساس برای تحقق اهداف توسعه و کیفیت در ایران خودرو در تلاش هستیم تا جوان ایرانی به خرید و استفاده از محصول ملی افتخار کند.
پورمجیب با بیان این‌که در حوزه خودرو و خدمات پس از فروش نیز استانداردهای هدف ما بسیار بیش‌تر از وضعیت فعلی است، تصریح کرد: هنوز نتوانسته ایم به سطحی دست یابیم که رضایتمندی حداکثری مردم را فراهم کند، هرچند برخی از این نارضایتی‌ها ناشی از اقدامات و اظهار نظرهای مخرب برخی افراد و جریان‌ها است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که هدف بدخواهان کشور نابودی صنعت و خودروسازی است، گفت: عدم رشد و توسعه صنعت خودرو کشور هدف دشمنان است اما با تلاش و همدلی شبانه روزی کارکنان در صدد هستیم تا سال‌های آینده ایران خودرویی مستقل‌تر و بزرگ‌تر از حال بسازیم تا جوانان کشور به استفاده از کالای ایرانی افتخار کنند.

ایساکو صاحب گران قیمت ترین دارایی دیجیتال
مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در آیین اعزام ناوگان امدادی اربعین حسینی (ع) با بیان این‌که در ابتدای هفته جاری به بهترین رکورد خودروهای متوقف دست یافته ایم، اظهار کرد: با دستور و پی‌گیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد خودروهای متوقف به ۴۵۵ دستگاه کاهش یافت که بهترین رکورد میزان این خودروها بوده است. این اقدام با همت و مجاهدت تمام بخش های مجموعه ایساکو صورت گرفت و با هماهنگی های مستمر و آنلاینی که در سطح معاونت ها شکل گرفته، به زودی این عدد به حداقل خواهد رسید.
بابک سلاجقه با اشاره به این‌که ثبت فاکتور بر اساس کد رهگیری با همکاری معاونت سیستم های ایساکو در حال انجام است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵ فروشگاه به دلیل ارایه قطعات غیر شرکتی و غیرقابل ردیابی از ادامه همکاری با ایساکو کنار گذاشته شدند و به منظور عدم ایجاد خلل در بازار و همراهی با وزارت صمت، به کنترل سطح عرضه قطعات اقدام کرده‌ایم.
سلاجقه با بیان این‌که در حال حاضر ایساکو دارای بزرگ‌ترین و به‌روزترین سیستم B۲B و B۲C است، گفت: در سال جاری ارزش گذاری دارایی های ایساکو صورت گرفت و برای نخستین بار این شرکت موفق شد تا دارایی های دیجیتال خود به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان را ثبت کند که از جمله افتخارات این شرکت در سال ۱۴۰۱ است. این دارایی دیجیتال گران قیمتی‌ترین دارایی دیجیتال در بخش صنعت بوده و برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات ایساکو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت، گفت: موضوع آموزش کارکنان در دستور کار قرار دارد تا مشتریان رضایت خاطر بیشتری از دریافت خدمات از سوی این شرکت خدمت رسان داشته باشند، در همین راستا، بیش از ۴۰ فیلم آموزشی که از ایرادات پرتکرار و نحوه تعمیرات و رسیدگی به آنها جمع آوری و تهیه شده، در حال پیاده سازی در شبکه خدمات پس از فروش است.
مدیرعامل ایساکو با اشاره به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش پس از سیزده سال صدرنشینی، این اتفاق را نقطه عطفی برای این شرکت دانست و گفت: ارایه خدمات نوین با فرهنگ جدید مبتنی بر رفتار و کردار مشتری محور و ارتقای سرعت و کیفیت خدمات، در سرفصل اقدامات ایساکو قرار دارد.
وی افزود: اجرای روش MRP در ارسال قطعات به شبکه موجب شده است تا روزانه ۱۶ تا ۱۷ هزار پذیرش از سوی نمایندگی‌های ایساکو صورت گیرد و پیش بینی می‌شود با استقبال مشتریان برای خدمات وارانتی مراجعات مشتریان جهت دریافت سرویس خدمات ورانتی تا ۱۸ هزار دستگاه افزایش یابد.
سلاجقه با اشاره به این‌که برای نخستین بار در کشور کنترل و مانیتورینگ آنلاین شبکه (CCR) توسط ایساکو صورت می گیرد، گفت: بر این اساس، در زمان پذیرش هر خودرو، از شکل و نحوه ارایه خدمات تا تحویل محصول، مانیتورینگ لحظه‌ای صورت می گیرد که بر اساس این سیستم، به صورت آنلاین لحظه ورود و جزییاتی مانند پلاک خودرو بررسی و ثبت شده و عیب یابی به صورت لحظه‌ای پی گیری می شود تا بتوانیم پیش از مشتری، ایرادات را کشف و برطرف کنیم و از سوی دیگر به سازنده قطعه دارای ایراد به مدت یک هفته مهلت داده می شود تا برای رفع ایراد محصول خود طرح اصلاحی ارایه دهد.

آمادگی کامل خدمات پس از فروش ایران خودرو برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
مدیرعامل شرکت ایساکو با اشاره به اجرای طرح «با تو تا حرم»، گفت: این طرح از ۱۶تا ۲۷ شهریور ماه اجرا خواهد شد،که تمام نمایندگی های حوزه ایساکو فعال هستند و فارغ از این نمایندگی ها، ۱۲ پایگاه امدادی در مرز ایران و عراق و سه پایگاه امدادی ثابت و ۱۴۰ امدادگر در سه شیفت حضور دارند.
وی با اشاره به این‌که امداد خودرو در شش مرز پر اهمیت میان ایران و کربلا مستقر بوده و حضور فعال دارد، خاطرنشان کرد: مرز مهران که طبق پیش بینی ها ۶۰ تا ۷۰ درصد ورودی ها از آن طریق صورت می گیرد و هم چنین مرزهای چذابه، شلمچه، خسروی، تمرچین و باشماق از جمله این مرزها هستند.
به گفته سلاجقه، هرساله در طرح های اربعین، به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خدمات رسانی ارایه می شود، اما پیرو مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو، در این طرح، علاوه بر خدمات رسانی به محصولات تولیدی ایران خودرو، به تمامی خودروهای زائران خدمات رسانی خواهد شد.
وی با بیان این‌که بر اساس طرح با تو تا حرم، برای مشترکان گروه صنعتی ایران خودرو هزینه ایاب و ذهاب، اجرت و حمل به نزدیک ترین نمایندگی رایگان است، گفت: این اقدام موفقیت آمیز در نوروز امسال نیز با کمک شرکت ایساکو انجام شد و بازخوردها و استقبال خوبی از سوی مشتریان دریافت کرد و به همین دلیل در اربعین امسال نیز این امکان مجددا تمدید شد.
مدیرعامل شرکت ایساکو با اشاره به این‌که در این طرح مرکز تماس امداد خودرو نیز فعال شده است، گفت: تمامی زائران می توانند با شماره گیری ۰۹۶۴۴۰ راهنمایی کامل و خدمات دریافت کنند.
به گفته وی، پیش بینی می شود پنج میلیون زائر در اربعین امسال حاضر شده و ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار خودرو نیز در پارکینگ ها حضور داشته باشند. بنابراین با همکاری ایساکو و ستاد اربعین، به منظور آگاهی بخشی به زائران، اطلاع رسانی های قبل، حین و بعد از سفر در قالب پیامک برای آنها ارسال شده است.
سلاجقه تاکید کرد: برای خدمات رسانی به زائرین آمادگی کامل داشته و به صورت شبانه روزی فعال هستیم تا بتوانیم خادم مناسب و شایسته ای برای سرور و سالار شهیدان باشیم.
گفتنی است، در پایان این نشست، مدیران ایساکو به تشریح دستاوردهای هربخش در این مجموعه پرداختند.
منبع: ایکوپرس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق