پیشرفت فیزیکی 50 درصدی ساخت مسکن در قالب قرارگاه جهادی در منطقه 10


پیشرفت فیزیکی 50 درصدی ساخت مسکن در قالب قرارگاه جهادی در منطقه 10

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با گذشت شش ماه ازتشکیل قرارگاه مسکن در پایتخت، پروژه باغ آذری در منطقه ۱۶ با پیشرفت ۲۰ درصدی و پروژه هلال احمر در منطقه ۱۰ با پیشرفتی بالغ بر ۵۰ درصد در حال ساخت و ساز است. در قرارگاه مسکن تا به...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با گذشت شش ماه ازتشکیل قرارگاه مسکن در پایتخت، پروژه باغ آذری در منطقه ۱۶ با پیشرفت ۲۰ درصدی و پروژه هلال احمر در منطقه ۱۰ با پیشرفتی بالغ بر ۵۰ درصد در حال ساخت و ساز است.

در قرارگاه مسکن تا به امروز ساخت ۲۷۰ هزار واحد با مجموعه‌های مختلف در قالب تفاهمنامه به امضا رسیده و ۱۲۰ هزار واحد دیگر ظرف روز‌های آینده تفاهم نامه آن به امضا می‌رسد.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ۱۵ هزار واحد مسکونی که شهرداری به صورت مشارکتی آن‌ها را می‌سازد در قالب طرح اجاره‌ای برای خانه اولی‌ها و زوج‌های جوان خواهد بود.

مهدی هدایت با اشاره به اینکه، فرایند ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در قالب قرارگاه جهادی مسکن در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است، افزود: انشاالله از اوایل سال آینده واگذاری تدریجی این واحد‌ها انجام خواهد شد البته این مسئله نیازمند همکاری و مساعدت دولت، ستاد اجرایی بنیاد مستضعفان و کمیته امداد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان