بارسا رکورد نقل و انتقالات فوتبال زنان را شکست


بارسا رکورد نقل و انتقالات فوتبال زنان را شکست

بارسلونا، کیه‌را والش، هافبک انگلیسی منچسترسیتی را با قراردادی به ارزش 400هزار پوند به‌خدمت گرفت و رکورد نقل و انتقالات فوتبال زنان را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان بارسلونا چندین پیشنهاد به منچسترسیتی ارسال کرد تا کیه‌را والش، هافبک انگلیسی تیم زنان این باشگاه را به‌خدمت بگیرد. با اینکه سیتیزن‌ها تا امروز با پیشنهادهای بارسا مخالفت کرده بودند ولی سرانجام با رسیدن پیشنهاد 400هزار پوندی از باشگاه کاتالان مقاومت سیتی در هم شکست تا انتقال این ملی‌پوش زن انگلیسی رسمی شود.

کیه‌را والش که اخیرا به‌همراه تیم ملی زنان انگلیس فاتح اروپا شده بود؛ بیست و پنج ساله است. او آخرین سال قراردادش با منچسترسیتی را پشت سر می‌گذاشت و شخصا تمایل زیادی برای پیوستن به بارسلونا داشت.

بارسا رکورد نقل و انتقالات فوتبال زنان را شکست

رکورد قبلی نقل و انتقالات فوتبال زنان در اختیار پرنیل هاردر بود که در سال 2020 با قراردادی 300هزار پوندی از چلسی به وولفسبورگ پیوسته بود.

پنجره نقل و انتقالات فوتبال زنان اسپانیا امشب ساعت 23 بسته می‌شود و قرارداد والش با بارسلونا تا پیش از آن امضا خواهد شد.

کیه‌را والش امسال تابستان در جریان رقابت‌های یورو2022 زنان نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی انگلیس داشت و در بازی فینال رقابت‌ها که بین آلمان و انگلیس برگزار شد عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید