مستند زندگی «سردار شهید محمدزاده» در حال ساخت است


مستند زندگی «سردار شهید محمدزاده» در حال ساخت است

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی از آغاز ساخت مستند زندگی سردار رجبعلی محمدزاده خبر داد و گفت: با کمک بنیاد شهید می‌توان اثری با کیفیت بالاتر تولید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی چهار شنبه شب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی ۳ هزار شهید و ۷ هزار جانباز دارد که با توجه به فاصله این استان تا مرزهای غربی بی نظیر است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: از این رو باید خراسان شمالی در صدر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داشته باشد.

وی تولید فیلم‌های فاخر از زندگی نامه‌های شهدا را ضروری دانست و افزود: خراسان شمالی سرداران بزرگی دارد که زندگی نامه آن‌ها باید به نمایش در بیاید.

فرجی از آغاز ساخت مستند زندگی سردار رجبعلی محمدزاده نیز خبر داد و گفت: با کمک بنیاد شهید می‌توان اثری با کیفیت بالاتر تولید کرد.

علی جدی، نماینده شیروان در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: کانون‌های فرزندان شهدا و ایثار گران در خراسان شمالی فعال نیستند.

وی افزود: شیروان ۲۴ درصد شهدای استان را به نام خود ثبت کرده در حالی که تنها ۱۷ درصد جمعیت را دارا است.

جدی گفت: خراسان شمالی همواره نشان داده پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی است اما این استان در شاخص‌های رفاهی جزو سه استان پایین کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا