پیانیچ از بارسا؛ دومین خرید بزرگ تابستانی الشارجه


پیانیچ از بارسا؛ دومین خرید بزرگ تابستانی الشارجه

باشگاه الشارجه به‌صورت رسمی میرالم پیانیچ، بازیکن بوسنیایی و سابق بارسلونا را به‌خدمت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الشارجه امارات امروز به‌صورت رسمی از انعقاد یک قرارداد آزاد و رایگان با میرالم پیانیچ بازیکن بوسنیایی و سابق بارسلونا خبر داد.

میرالم پیانیچ 32 ساله برای پیوستن به باشگاه الشارجه، قراردادی به‌مدت دو سال با امکان افزایش مدت آن برای یک سال دیگر به امضا رساند.

باشگاه الشارجه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیوستن میرالم پیانیچ، ملی‌پوش بوسنیایی و سابق بارسلونا به تیم خود، با قراردادی دو ساله و با امکان تمدید، استقبال می‌کنیم.

این بازیکن بوسنیایی صبح چهارشنبه وارد امارات شد و قبل از تکمیل رسمی انتقالش به الشارجه، تست‌های پزشکی را انجام داد.

پیانیچ امروز چهارشنبه در اظهاراتی کوتاه گفت: خوشحالم که در امارات هستم، ارتباط من با باشگاه الشارجه فقط مختص به امروز نبود، می‌خواهم در اینجا به قهرمانی برسم و به مردم قول می‌دهم بهترین عملکردم را ارائه بدهم.

پیانیچ دومین قرارداد بزرگ و برجسته الشارجه در تابستان امسال بود. آنها پیش از این نیز پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی و بازیکن سابق بارسلونا و بوروسیا دورتموند را به‌خدمت گرفته بودند. بازیکنی که فسخ قراردادش با ویارئال جنجالی شده بود.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، روز سه‌شنبه از جدایی میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی خود پس از دو سال حضور در بلوگرانا خبر داد. بازیکنی که در ازای معاوضه آرتور ملو از یوونتوس به بارسا آمده بود.

پیانیچ 32 ساله در چهار مسابقه‌ای که بارسلونا امسال در لیگ اسپانیا انجام داد، به میدان نرفت. این ملی‌پوش بوسنیایی تصمیم گرفت برای اولین‌بار در خارج از اروپا به دنبال یک چالش جدید باشد و برای این‌منظور الشارجه امارات را انتخاب کرد. او در تمرین امروز تیم جدید خود نیز حضور پیدا کرد و از تونل وحشت هم‌تیمی‌هایش رد شد.

پیانیچ از بارسا؛ دومین خرید بزرگ تابستانی الشارجه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی