خانواده اپل واچ سری 8 رسما معرفی شد


خانواده اپل واچ سری 8 رسما معرفی شد

خانواده اپل واچ سری 8 که شامل نسخه بیس، SE و Ultra می‌شود، دقایقی پیش در مراسم Far Out اپل رسما معرفی شد که در ادامه مروری بر آن‌ خواهیم داشت.اپل در آخرین مراسم خود با دستی پر برای طرفداران ساعت‌های محبوب خود آمده است. این بار اپل سه نسخه از این...

خانواده اپل واچ سری 8 که شامل نسخه بیس، SE و Ultra می‌شود، دقایقی پیش در مراسم Far Out اپل رسما معرفی شد که در ادامه مروری بر آن‌ خواهیم داشت.

اپل در آخرین مراسم خود با دستی پر برای طرفداران ساعت‌های محبوب خود آمده است. این بار اپل سه نسخه از این محصول خود را معرفی و عرضه کرده است تا محدوده کاملی از مخاطبان خود را پوشش دهد که شامل نسخه اقتصادی، پایه و حرفه‌ای می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Apple Watch Series 8:

اپل جدیدترین ابزار پوشیدنی خود را با نام Apple Watch Series 8 معرفی کرده است. این ساعت شامل یک سنسور دما است که اپل می گوید “تعهد خود را به سلامت زنان حتی بیشتر می‌کند.” سری 8 همچنین دارای دو حسگر حرکتی جدید است تا تشخیص دهد که آیا در یک تصادف شدید اتومبیل بوده‌اید یا خیر. این ساعت از 16 سپتامبر در دسترس خواهد بود و 399 دلار برای مدل GPS و 499 دلار برای مدل سلولار قیمت خواهد داشت.

این شرکت می‌گوید که می‌تواند تغییرات دما را تا 0.1 درجه سانتی‌گراد ردیابی کند و هر پنج ثانیه دمای شما را بررسی می‌کند. این شرکت می‌گوید که ردیابی دمای بدن در طول شب می‌تواند به شما کمک کند تا بینش‌هایی در مورد چرخه تخمک‌گذاری خود پیدا کنید، که می‌تواند از آن برای بهبود ویژگی ردیابی چرخه ماهانه زنان استفاده کند. این شرکت می‌گوید که این داده‌ها روی خود ساعت رمزگذاری شده است و از امنیت کامل برخوردار است.

خانواده اپل واچ سری 8 رسما معرفی شد

اپل می‌گوید که ویژگی تشخیص تصادف آن فقط در حین رانندگی کار می‌کند که به حفظ عمر باتری ۱۸ ساعته ساعت کمک می‌کند. اپل همچنین یک حالت کم مصرف را معرفی کرد که عمر باتری ساعت را تا 36 ساعت افزایش می‌دهد. عرضه این ویژگی برای ساعت‌های قدیمی‌تر نیز از سری 4 شروع می‌شود، و Watch OS 9 را دریافت می‌کنند. فعال کردن این حالت، نمایشگر همیشه روشن و ردیابی تمرین خودکار را خاموش می‌کند، اما همچنان ردیابی فعالیت و تشخیص تصادف فعال خواهد بود.

مدل سال گذشته سری 7 دارای طراحی کمی به روز شده بود که صفحه نمایش را در مقایسه با مدل‌های قبلی بزرگ‌تر می‌کرد (اما بر خلاف شایعات که نشان می‌دادند ظاهر کاملاً جدیدی با اضلاع صاف در راه است، ارائه نکرد). جدا از طراحی مجدد، نسخه قبلی این ساعت محبوب فقط چند ویژگی جدید را شامل می‌شد: شارژ سریع‌تر، دوام بهبود یافته و برخی رنگ‌های جدید.

Apple Watch SE 2:

اپل ساعت مقرون به صرفه خود را به‌روز کرده است و برخی از ویژگی‌های اصلی و هیجان انگیزی را مستقیماً از Apple Watch 8 به این ساعت آورده است.

بزرگترین ارتقاء اپل واچ SE 2 در مقایسه با نسل قبلی خود، پردازنده S8 SiP است که مستقیماً از سری اپل واچ 8 گرفته شده است. اپل می‌گوید که این پردازنده 20 درصد سریعتر از پردازنده دو هسته‌ای و 64 بیتی قبلی یعنی S7 است.

خانواده اپل واچ سری 8 رسما معرفی شد

اپل واچ SE 2 همچنین دارای برخی از سنسورهای برادر بزرگتر و گران قیمت خود است. سنسور حرکتی جدید به SE 2 جدید اجازه می‌دهد تا تصادفات اتومبیل را از طریق ویژگی جدید تشخیص تصادف ردگیری کند.

همچنین قاب‌های پشتی با رنگ‌های جدید، صفحه‌های ساعت و نوارهای جدید نیز برای این ساعت عرضه می‌شوند. Apple Watch SE 2 دارای نمایشگری است که 30 درصد بزرگتر از Apple Watch Series 3 است. لیست ویژگی‌ها با تشخیص سقوط، 50 متر مقاومت در برابر آب، تشخیص خودکار تمرین و ورزش و نظارت بر ضربان قلب (با اعلان های AFib) و SOS ادامه می‌یابد.

خانواده اپل واچ سری 8 رسما معرفی شد

اپل واچ جدید SE را می‌توان از امروز با قیمت 249 دلار برای مدل GPS و 299 دلار برای Cellular سفارش داد.

در حال به‌روز‌رسانی…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز