حذف تلخ یاران انگاپت؛/ ایتالیا 3-2 فرانسه؛ وداع فاتح المپیک با قهرمانی‌جهان


حذف تلخ یاران انگاپت؛/ ایتالیا 3-2 فرانسه؛ وداع فاتح المپیک با قهرمانی‌جهان

ایتالیا در یک بازی زیبا و هیجان انگیز با نتیجه 3-2 فرانسه را شکست داد و به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فرانسه و ایتالیا در حالی امشب در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم در مرحله گروهی مسابقات مقتدرانه و به عنوان صدرنشین صعود کردند.

فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ژاپن قرار گرفت و در حالی که تصور می‌شود آن‌ها کار سختی برابر حریف آسیایی خود پیش رو نداشته باشند، تا آستانه شکست هم پیش رفتند اما شاگردان آندره‌آ جیانی هر طور که بود با درخشش اروین انگاپت به جمع هشت تیم نهایی مسابقات راه یافتند.

حذف تلخ یاران انگاپت؛/ ایتالیا 3-2 فرانسه؛ وداع فاتح المپیک با قهرمانی‌جهان

در سمت مقابل ایتالیا نیز بازی راحتی در مرحله یک هشتم نهایی نداشت؛ جایی که آنها مقابل کوبا قرار گرفتند اما نهایتاً با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست داده و راهی یک‌چهارم نهایی شدند.

در نهایت فرانسه و ایتالیا امشب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم فردیناندو دی‌جورجی بود که موفق شد در پایان یک ماراتن 3-2 به پیروزی برسد.‌ فرانسه در ست‌های اول و سوم با نتایج 26-24 و 25-23 پیروز شد اما ایتالیا در ست های دوم چهارم و پنجم به ترتیب 25-21، 25-22 و 15-12 فرانسه را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید