روایتی از خدمات‌دهی به زوار پاکستانی/ اجر «خادمی» به‌جای «زائری»!


روایتی از خدمات‌دهی به زوار پاکستانی/ اجر «خادمی» به‌جای «زائری»!

زاهدان- در مرزهای «میرجاوه» و «ریمدان» استان سیستان و بلوچستان همه به عشق حسین(ع) در حال خدمت‌رسانی هستند؛ اینجا عده‌ای زائرند و عده‌ای خادم زائران تا در ثواب زیارت اربعین شریک باشند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هزاران زائر پاکستانی به‌رغم تمام مشکلات پس از سفر چندروزه در حال وارد شدن به خاک جمهوری اسلامی ایران هستند تا بتوانند پس از مشرف شدن به زیارت حضرت امام رضا علیه‌السلام و حضرت فاطمه معصومه (س) عازم عراق شوند و در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی شرکت کنند.

این زائران تا چندین سال پیش فقط از مرز میر جاوه کشورمان وارد ایران اسلامی می‌شدند ولی اکنون مرز ریمدان چابهار هم شاهد ورود زائران پرشور پاکستانی است.

در حال حاضر موکب‌های ایرانی به‌طور مستمر در حال خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی هستند و گزارش خبرنگار مهر مستقر در مرزهای میرجاوه و ریمدان حکایت از تلاش برای پذیرایی و خدمات‌دهی به زوار این کشور دارد.

یکی از خدام زائرسرای زاهدان به خبرنگار مهر گفت: در این زائرسرا در خدمت زائران پاکستانی بوده و خدماتی ازجمله اقامت، پذیرایی و غیره به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را نداشتیم اما به این شیوه از زائران حسینی پذیرایی کرده و در خدمت آن‌ها هستیم.

یکی دیگر از خدام زائرسرای زاهدان به خبرنگار مهر گفت: با هر چه در توان داریم در خدمت عاشقان اباعبدالله (ع) بوده و در این مکان از آن‌ها پذیرای می‌کنیم.

وی بیان کرد: روزانه زوار پاکستانی و افغانستانی در این زائرسرا حضور یافته و ما توفیق خدمت به آن‌ها را داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!