اپل ایرپاد پرو 2 با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد


اپل ایرپاد پرو 2 با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد

ایرپاد پرو 2 اپل در جریان رویداد امشب اپل معرفی شد. این محصول در مقایسه با نسل قبل به باتری قدرتمندتری مجهز شده و حالا به قابلیت‌هایی فوق‌العاده جذاب مجهز شده تا از رقبا متمایزتر شود. اپل از نسل دوم ایرپاد پرو خود رونمایی کرد. ایرپاد 2 پرو اپل، به...

ایرپاد پرو 2 اپل در جریان رویداد امشب اپل معرفی شد. این محصول در مقایسه با نسل قبل به باتری قدرتمندتری مجهز شده و حالا به قابلیت‌هایی فوق‌العاده جذاب مجهز شده تا از رقبا متمایزتر شود.

اپل از نسل دوم ایرپاد پرو خود رونمایی کرد. ایرپاد 2 پرو اپل، به کدک لاسلس بی‌سیم، باتری قدرتمندتر در مقایسه با ایرپادز پرو، کیس شارژ مجهز به اسپیکر قدرتمندتر و … مجهز شده است. با معرفی و بررسی ویژگی‌های جدیدترین ایرپاد اپل همراه گجت نیوز باشید.

اپل ایرپاد پرو 2 با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد

نسل جدید ایرپاد پرو اپل هر چند از نظر طراحی تفاوت‌های زیادی با گذشته ندارد اما می‌تواند با توجه به قابلیت‌هایی که به لطف چیپ H2 به این ایرباد آمده، یکی از بهترین ایربادهای بی‌سیم امسال در بازار باشد. در کنار قابلیت‌های جدید، ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال، حالت ترنسپرنسی و باتری نیز بهبود قابل توجهی داشته‌اند.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های ایرپاد پرو 2 اپل

شاید مهم‌ترین ویژگی‌های این ایرباد قدرتمند، در تراشه جدید و قدرتمند H2 نهفته شده باشد. سازگاری این محصول با iOS 16 نیز فوق‌العاده است و حالا می‌توانید از قابلیت‌های بیشتری بهره ببرید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، امکان شارژ کردن آن با استفاده از شارژر اپل واچ است. با این قابلیت، دیگر نیازی به همراه داشتن دو شارژر برای شارژ ایرپاد پرو 2 و اپل واچ ندارید. کیس این ایرباد نیز حالا به یک اسپیکر بزرگ‌تر مجهز شده که می‌تواند پیدا کردن آن با استفاده از برنامه فایند مای را ساده‌تر از همیشه کند.

اپل ایرپاد پرو 2 با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد

اپل اعلام کرده باتری نسل جدید ایرپاد پرو نیز بهبود قابل توجهی داشته است. حالا با شارژ ایرپاد پرو درون کیس، می‌توانید بدون نیاز به شارژ دوباره تا شش ساعت از این گجت استفاده کنید. عمر باتری به همراه کیس هم پیشرفت خوبی داشته و با استفاده از کیس (با شارژ کامل)، می‌توانید تا ۳۰ ساعت از این ایرباد اپل استفاده کنید. در زمان خرید نیز می‌توانید مموجی‌های مورد علاقتان را با سفارش به اپل روی کیس حک کنید. البته همان طور که مشخص است، امکان در ایران وجود ندارد.

با این که طراحی کلی ایرپاد جدید اپل در مقایسه با گذشته تغییر چندانی نداشته اما خوشبختانه حالا یک ایرتیپ جدید در جعبه این محصول وجود دارد. ایرتیپ جدید،‌ از نظر اندازه بسیار کوچک است تا ایرپاد پرو 2 اپل، برای کاربرانی بیشتری مناسب باشد.

این مدل از شارژ بی‌سیم مگ سیف پشتیبانی می‌کند اما می‌توانید با استفاده از کابل لایتنینگ هم آن را شارژ کنید. متاسفانه در این نسل از ایرپاد هم خبری از پشتیبانی از پورت USB-C نیست.

ترنسپرنسی و اکتیو نویز کنلسلیشن بهتر

حالا به لطف تراشه جدید اپل، ویژگی‌های صوتی جدیدی هم به ایرباد جدید این شرکت آمده‌اند. ظاهرا حالا اکتیو نویز کنسلیشن این ایرباد در مقایسه با نسل قبل، دوبرابر بهتر شده و راحت‌تر از همیشه می‌تواند در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا، به موسیقی گوش دهید.

اپل ایرپاد پرو 2 با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد

حالت ترنسپرنسی هم پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به شما امکان می‌دهد با وجود امکان شنیدن صداهای محیط، از شر صداهای بیش از حد بلند هم راحت شوید. برای مثال با فعال کردن این قابلیت در زمانی که در نزدیکی شما فردی با مته در حال کردن است، صدای مته خیلی شما را اذیت نخواهد کرد اما می‌توانید با وضوحی بسیار خوب، دیگر صداهای محیط را بشنوید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این ایرباد، امکانات کنترل لمسی جدید است. با Airpods Pro 2 اپل حالا می‌توانید با کشیدن انگشت روی ایرباد به سمت پایین صدا را کم کرده و با کشیدن انگشت به سمت بالا، صدا را زیاد کنید.

صدای فضایی هم حالا با توجه به حالت گوش شما، بهترین تجربه صوتی ممکن را ارائه می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی آیفون جدیدتان و تصویری از گوشتان، صدای فضایی را با بهترین کیفیت ممکن برای حالت گوشتان شخصی‌سازی کنید. قابلیت Conversation Boost نیز که برای افرادی با مشکلات شنوایی خفیف طراحی شده بود حالا عملکرد بهتری دارد و می‌تواند به افراد بیشتری کمک کند.

قیمت و زمان عرضه ایرپاد پرو 2 اپل

اپل ایرپاد پرو 2 با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد

ایرپاد پرو 2 اپل از روز اول مهرماه (بیست و سوم سپتامبر سال جاری میلادی) روانه بازار می‌شود و قیمتش هم 249 دلار خواهد بود. البته امکان سفارش دادن ایرپاد جدید اپل از روز هجدهم شهریورماه ممکن خواهد بود.

به نظر شما ایرپاد پرو ۲ اپل، با طراحی قدیمی و قابلیت‌های جدیدش ارزش خرید دارد؟ نظر خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

منبع :apple insider

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان