اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد


اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا – Apple Watch Ultra رسماً معرفی شد. این اسمارت واچ جدید با طراحی متفاوت، مختص به ورزشکان حرفه‌ای خواهد بود.پس از اینکه بیش از یک سال شاهد شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف بودیم، اپل بالاخره طی رویداد به شدت مورد انتظار خود از...

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا – Apple Watch Ultra رسماً معرفی شد. این اسمارت واچ جدید با طراحی متفاوت، مختص به ورزشکان حرفه‌ای خواهد بود.

پس از اینکه بیش از یک سال شاهد شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف بودیم، اپل بالاخره طی رویداد به شدت مورد انتظار خود از اپل واچ اولترا رونمایی کرد. واچ اولترا یک ساعت هوشمند سرسخت پرچمدار با طراحی جدید و نمایشگر بزرگ‌تر است که در صدر تمامی ساعت‌های هوشمند این شرکت آمریکایی قرار می‌گیرد.

اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد

ساعت هوشمند جدید اپل دارای گارد دکمه جدید در پهلو، قاب تیتانیومی 49 میلی‌متری و دایره چرخان یا همان تاج دیجیتالی بازطراحی‌شده است. دکمه‌ها و تاج‌ها طوری طراحی شده‌اند تا با دستکش هم بتوان به راحتی با آن‌ها کار کرد؛ این نکته اهمیت زیادی برای ورزشکاران در فضای آزاد دارد. ضمناً این اسمارت واچ قابلیت سلولی دارد و با فقط یک بار شارژ تا 36 ساعت دوام می‌آورد و حتی عمر باتری آن به 60 ساعت هم خواهد رسید.

اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد

اپل واچ اولترا از GPS چندبانده بهبودیافته با فرکانس L5 جدید برخوردار است؛ قابلیتی که این روزها فقط ساعت‌های مخصوص تناسب اندام مثل گارمین و کوروس ارائه می‌کنند. دکمه Action هم به کاربر این امکان را می‌دهد تا از یک مرحله ورزش سه‌گانه به مرحله دیگر برود.

اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد

اسمارت واچ تازه معرفی شده اپل مسیر جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند کوپرتینویی‌ها آغاز می‌کند. تا به اینجا این شرکت آمریکایی ساعت‌هایی باکیفیت برای مصرف عمومی را روانه بازار کرده است که اتصال قوی، قابلیت‌های هوشمند و پیام‌های پیشرفته در زمینه سلامتی را پیش روی کاربر می‌گذارند. با این حال، واچ اولترا داستان متفاوتی دارد و یک ساعت هوشمند مختص به تناسب اندام است که هدف از رقابت با ساعت‌هایی مثل گارمین و پولار را دارد.

اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد اپل واچ اولترا آمده تا بهترین ساعت هوشمند جهان برای ورزشکاران باشد

اپل واچ اولترا درحالی از راه رسیده است که گوگل قصد عرضه اولین ساعت هوشمند خود را دارد، سامسونگ اخیراً ساعتی حرفه‌ای را به بازار معرفی کرده و برخی از ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS 2 در پاییز پیش رو به Wear OS 3 ارتقا پیدا می‌کنند. وقتی نگاهی به فعالیت‌های اخیر شرکت‌های رقیب اپل در حوزه ساعت‌های هوشمند داشته باشید، می‌بینید که اپل برای ارائه محصولی جدید در این بازار دست به کار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی