کوتاه‌از فرهنگ‌وهنر - 1401/06/17


فیلمبرداری فیلم سینمایی «پرونده باز است» جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد در تهران آغاز شد. علی قائم‌مقامی، تهیه‌کننده فیلم، با اعلام این خبر گفت بازیگران این فیلم پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، علی باقری و فرهاد قائمیان هستند و بازیگران نوجوانی چون پویا نجفی، متین ستاری، مهبد جهان‌نوش و امیرعلی سیفی هم در این فیلم حضور دارند.

آیین نکوداشت رضا ژیان، بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون، روز شنبه نوزدهم شهریور‌ماه به مناسبت هفتاد و سومین زادروز این هنرمند توسط تعدادی از هنرمندان و با همکاری مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.در این ویژه‌برنامه که روز شنبه نوزدهم شهریور‌ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برپا خواهد شد، نمایش «عشق روی خرپشته» به نویسندگی، مشاوره و طراحی حمید جبلی، کارگردانی مجید برومند و بازی حسین نامور، مهسا عزیزپوری، الهام تونتابی، علی علی‌اصغری، امیرحسین اسکندری، فرنوش قره‌کولچیان و مجید برومند نیز اجرا می‌شود.

نمایش «اتاق محترم» به کارگردانی محمد رحمانیان از یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰ روی صحنه‌ پردیس تئاتر شهرزاد می‌رود. این نمایش براساس نمایشنامه‌ «اتاق ورونیکا» اثر آیرا لوین و برگردان شهرام زرگر اجرا خواهد شد. مجید رحمتی، پانته آ بهرام، امیر جعفری و نازنین کریمی از بازیگران این اثر نمایشی است.

«گلستان در گلستان» عنوان تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی‌های توران فرهت هنرمند نقاش است که از ۱۸ تا ۳۰ شهریور در گالری گلستان برپا می‌شود. این نمایشگاه مشتمل بر ۳۰ اثر نقاشی رنگ و روغن و میکس مدیاست. آثار این نمایشگاه در سبک آبستره نقاشی شده و ترکیب موضوع، سبک، طرح‌ها و رنگ‌ها، هنر‌دوستان را به نمایشگاهی متفاوت فرا می‌خواند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان