گوشی‌های سری آیفون 14 یک ساعت شارژدهی طولانی‌تر نسبت‌به آیفون 13 دارند


گوشی‌های سری آیفون 14 یک ساعت شارژدهی طولانی‌تر نسبت‌به آیفون 13 دارند

براساس گفته‌ی اپل، گوشی‌های سری آیفون ۱۴ تا یک‌ساعت طولانی‌تر از نسل قبل شارژدهی می‌کنند. همان‌طورکه انتظار داشتیم، آیفون ۱۴ پرو مکس بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

اپل در جریان برگزاری رویداد Far Out اعلام کرد گوشی‌های سری آیفون ۱۴ باتری پرظرفیت‌تری نسبت‌به نسل قبل دارند و با یک‌بار شارژ، بیشتر دوام می‌آورند؛ اما جزئیات فنی دقیقی در مراسم اعلام نشد. آن‌طور که مک‌رومرز می‌نویسد، هر چهار گوشی سری آیفون ۱۴ تا یک ساعت شارژدهی طولانی‌تری نسبت‌به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ دارند.

اپل در وب‌سایت رسمی‌اش می‌گوید آیفون ۱۴ به هنگام پخش ویدیوی آفلاین تا ۲۰ ساعت، به هنگام پخش ویدیوی آنلاین تا ۱۶ ساعت و به هنگام پخش محتوای صوتی تا ۸۰ ساعت شارژدهی می‌کند. آیفون ۱۳ در این زمینه‌ها به‌ترتیب ۱۹ ساعت، ۱۵ ساعت و ۷۵ ساعت شارژدهی می‌کرد.

شارژدهی آیفون ۱۴ پرو به هنگام پخش ویدیوی آفلاین،‌ پخش ویدیوی آنلاین و پخش محتوای صوتی به‌ترتیب ۲۳ ساعت، ۲۰ ساعت و ۷۵ ساعت است. شارژدهی این گوشی به هنگام پخش ویدیوی آنلاین و محتوای صوتی تغییر نکرده، اما آیفون ۱۴ پرو به هنگام پخش ویدیوی آفلاین تا یک ساعت شارژدهی بیشتر نسبت‌به نسل قبل ارائه می‌دهد.

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس به هنگام پخش ویدیوی آفلاین تا ۲۸ ساعت شارژدهی می‌کرد، اما این عدد در آیفون ۱۴ پرو مکس به ۲۹ ساعت رسیده است. شارژدهی آیفون ۱۴ پرو مکس به هنگام پخش ویدیوی آنلاین و پخش محتوای صوتی نسبت‌به نسل قبل تغییر نکرده (به‌ترتیب ۲۵ ساعت و ۹۵ ساعت).

براساس گفته‌ی اپل گوشی آیفون ۱۴ پلاس در صورت پخش مداوم ویدیوی آفلاین بعد از ۲۶ ساعت خاموش می‌شود. شارژدهی این گوشی به هنگام پخش ویدیوی آنلاین و پخش محتوای صوتی به ترتیب ۲۰ ساعت و ۱۰۰ ساعت است. آیفون ۱۴ پلاس مدل کاملاً جدیدی است و رقیب مستقیمی در خانواده‌ی آیفون ۱۳ ندارد.

اپل می‌گوید هر چهار مدل از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ از شارژ ۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند و درصد شارژ باتری آن‌ها در عرض ۳۰ تا ۳۵ دقیقه به ۵۰ می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها