برگزاری نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها


نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها از سوی گروه سیاست پژوهشکده نظام‌‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها از سوی گروه سیاست پژوهشکده نظام‌‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، شبکه اینترنتی عبرات برگزار می شود.

برگزاری نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها

بنابراین گزارش نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی رییس دانشگاه باقر العلوم(ع)؛‌ حجت الاسلام والمسلمین سیدسجاد ایزدهی،‌رییس پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت الاسلام و الملسمین سیدکاظم سیدباقری، مدیر گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با دبیری علمی نشست توسط دکتر محمود فلاح یکشنبه 13 شهریورماه،‌ساعت 11 در قم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

علاقه مندان برای بهره مندی از نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها می توانند از طریف آدرس dte.bz/danaee در نشست حضور مجازی داشته باشند.


همچنین پخش زنده و مستقیم نشست علمی اربعین و آینده جهان تشیع ظرفیت‌ها و راهبردها با ترافیک رایگان از abarat.tv انجام می گیرد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا