مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی و شهدای 17 شهریور برگزار می‌شود


مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی و شهدای 17 شهریور برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۷شهریور و نیز چهل و یکمین سالروز شهادت دومین شهید محراب، حضرت آیت الله شهید مدنی(ره) در شهر تبریز خبر داد.

مراسم گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مدنی و شهدای 17 شهریور برگزار می‌شود

به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الاسلام اسکندری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهدای قیام ۱۷شهریور و شهید مدنی(ره) با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بیان کرد: تمامی شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند بخصوص شهدایی که در برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب ایستادتند و در جنگ حق علیه باطل جان خود را فدا کردند.

وی شهید مدنی را شخصیتی مخلص، فداکار، ذوب در ولایت و انقلابی توصیف و ادامه داد: شهید مدنی(ره) در دوران امامت جمعه تبریز و در اوج درگیری‌هایی ضد انقلاب و منافقین با هدایت‌های پدرانه خود ملت همیشه در صحنه آذربایجان را راهنمایی می‌کرد و خود نیز در خط مقدم مبارزه با انحرافات انقلاب اسلامی ایستاده بود و سرانجام هدف نفرت و کینه کوردلان گشت و همانند جد خود حضرت امیرالمومنین(ع) در محراب عبادت به شهادت رسید.
حجت الاسلام اسکندری یادآور شد: مراسم بزرگداشت این شهدای والا مقام در روز یکشنبه بیستم شهریور ماه در مسجد آیت الله مدنی تبریز و با سخنرانی آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص