زورخانه «مالک اشتر» پرند تجهیز و راه اندازی شد


زورخانه «مالک اشتر» پرند  تجهیز و راه اندازی شد

رباط کریم- زورخانه «مالک اشتر» پرند با تلاش مدیریت شهری تجهیز و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح پنج شنبه آئین بهره برداری از زورخانه «مالک اشتر» پرند با حضور حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند، احمدی فرماندار رباط کریم، اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی پرند، صیادی سرپرست شرکت عمران و سایر مسئولان و جمعی از ورزشکاران در فاز سه برگزار شد.

زورخانه «مالک اشتر» پرند  تجهیز و راه اندازی شد

حمیدرضا الهیاری در حاشیه این مراسم د ر جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند یک نگاه خانواده محور و همه جانبه است و لازمه تحقق این رویکرد توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و …در همه فازها و مناطقِ شهر می‌باشد.

شهردار پرند گفت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند طی یک سال اخیر، تحویلِ پروژه‌ها از پیمانکاران و تجهیز و راه اندازی آنها بوده است تا شهروندان عزیز امکان استفاده از همه پروژه‌ها را داشته باشند.

الهیاری افزود: در همین راستا زورخانه مالک اشتر با رفع نواقص و تحویل از پیمانکار، تجهیز و راه اندازی شد و فضای مناسبی برای ورزشکاران باستانی کار فراهم شد.

زورخانه «مالک اشتر» پرند  تجهیز و راه اندازی شد

شهردار پرند خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند مصمم به توسعه متوازن و عادلانه محور و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها است و از همین رو احداث پروژه‌های متعددی در فازهای مختلف مسکن مهر را در دستور کار قرار داده که تعدادی از آنها طی هفته آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...