زمان عرضه بازی Witcher 3


زمان عرضه بازی Witcher 3

طبق اعلام رسمی توسعه دهنده به نظر می‌رسد که حماسه جدید ویچر با عنوان The Witcher New Saga شامل چند بازی مختلف خواهد بود اما این موضوع تاثیری در زمان عرضه بازی Witcher 3 نخواهد داشت.

زمان عرضه بازی Witcher 3

چند روز گذشته برای طرفداران «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) بسیار هیجان‌انگیز بود. دیروز رونمایی از بسته الحاقی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و اضافه شدن منطقه جدید را داشتیم و امروز در آخرین اخبار منتشر شده، ناشر لهستانی جزییات بیشتری در مورد آینده فرانچایز «ویچر» (The Witcher) ارائه کرد.

در اوایل سال جاری، این استودیو اعلام کرده بود که فرانچایز ویچر با حماسه‌ای جدید بازخواهد گشت که بیشتر به معنای یک بازی واحد است. البته در خبرهای جدید امروز مشخص شد که حماسه جدید ویچر کمی بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد. مدیر عامل سی دی پراجکت «آدام کیسینسکی» (Adam Kiciński) فاش کرد که حماسه بعدی این سری در واقع شامل چندین بازی خواهد بود و به عنوان مثال به سه‌گانه اصلی اشاره شد که در پایین بخشی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

ما این بار بیش از یک مورد بازی را در نظر داریم. اولین حماسه ما شامل سه بازی بود؛ بنابراین، اکنون به بیش از یک بازی فکر می‌کنیم. البته فعلا در مرحله پیش‌تولید اولین بازی از حماسه دوم ویچر هستیم.

زمان عرضه بازی Witcher 3

با توجه به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد که این ناشر برای مدتی مشغول ساخت بازی‌های سری ویچر خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به مشکلاتی که آن‌ها تا امروز با «سایبرپانک 2077» (Cyberpunk 2077) داشته‌اند، شاید منطقی باشد که به جای گنجاندن حماسه بعدی ویچر در یک بازی بسیار بزرگ، آن را در طول چند بازی ارائه دهند.

در همین حال، در دیگر اخبار مرتبط با «گرالت» (Geralt)، به نظر می‌رسد که نسخه نسل بعدی The Witcher 3 هنوز در مسیر خود برای عرضه در سال 2022 است. برای کسانی که در جریان این روند نبوده‌اند، باید بگوییم که نسخه بهبودیافته بازی نقش آفرینی محبوب سی دی پراجکت در ابتدا در استودیوی Saber Interactive سن پترزبورگ روسیه در حال توسعه بود. البته این پروژه پس از حمله روسیه به اوکراین بازپس گرفته شد. علیرغم این تغییر غیرمنتظره برای توسعه، CDPR قول داده است که این بروزرسانی، تاخیرهای قابل توجه دیگری را شاهد نخواهد بود.

نسخه نسل بعدی بازی The Witcher 3 در سه ماهه چهارم امسال برای PC و کنسول‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات به روز این عنوان، اخبار بعدی ما را دنبال کنید. نظر شما درباره حماسه جدید ویچر و بازی‌هایی که عرضه خواهند شد چیست؟ آیا نسخه‌های قبلی این فرانچایز جذاب را بازی کرده‌اید؟ برای ما از تجربیات خود درباره این سری بنویسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا