نسخه خاص کی ام سی T8 ، شیطان سبز JAC


نسخه خاص کی ام سی T8 ، شیطان سبز JAC

مدتی پیش شرکت خودروسازی چینی جک نسخه خاص پیکاپ جک هانتر یا کی ام سی T8 را در چین معرفی کرد. این پیکاپ که با نام شیطان سبز شناخته می‌شود، یک نسخه...

مدتی پیش شرکت خودروسازی چینی جک نسخه خاص پیکاپ جک هانتر یا کی ام سی T8 را در چین معرفی کرد. این پیکاپ که با نام شیطان سبز شناخته می‌شود، یک نسخه ویژه با توانایی‌های آفرودی قابل توجه است. جک اکنون پیکاپ شیطان سبز را در نمایشگاه خودرو چنگدو به طور رسمی رونمایی کرده است. پیش فروش این پیکاپ با محدوده قیمت 163800 تا 191800 یوان در همین نمایشگاه نیز آغاز شد.

قطعات بسیاری به پیکاپ جک هانتر یا کی ام سی T8 اضافه شده‌اند تا این خودرو یک غول آفرودی باشد. از جمله این امکانات می‌توان به این موارد اشاره کرد: میله‌های محافظ جلو و عقب، گاردهای شاسی و وینچ برقی. همچنین برخی قطعات خودرو همچون دستگیره‌های در و نماد جک در جلو و عقب خودرو سبز رنگ هستند.

شیطان سبز جک به کیت افزایش ارتفاع بلک مامبا مجهز است که ارتفاع این پیکاپ از سطح زمین را دو اینچ افزایش داده است. همچنین این کیت به 9 حالت برای تنظیم میرایی در حالت نرم و سخت مجهز شده است. همچنین یک میله پایدار کننده به شیطان سبز اضافه شده است که عملکرد خودرو در آفرود را افزایش می‌دهد.

از نظر امکانات رفاهی نیز شیطان سبز جک در مقایسه با نسخه استاندارد بهبود یافته است. از جمله تجهیزات این پیکاپ آفرودی می‌توان به مجموعه پشت آمپر هفت اینچی دیجیتالی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10.4 اینچی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و سیستم فرمان صوتی اشاره کرد.

نسخه خاص کی ام سی T8 ، شیطان سبز JACجک گرین هانتر

پیکاپ جک گرین هانتر یا شیطان سبز با دو پیشرانه دو لیتری دیزلی و 2.4 لیتری بنزینی توربوشارژر قابل سفارش است. موتور دیزلی 150 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با استاندارد آلایندگی یورو 5 به دست مشتری می‌رسد. موتور بنزینی 211 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو نسخه با گیربکس شش سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک تولید خواهند شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما