دلیل انصراف ماسک از خرید توئیتر، جنگ جهانی سوم بوده است


دلیل انصراف ماسک از خرید توئیتر، جنگ جهانی سوم بوده است

وکلای ماسک در جلسه اخیر دادگاه به دلیل فسخ قرارداد خرید توئیتر، ادعا کردند دلیل انصراف او جنگ جهانی سوم بوده است.

شکایت افشاگر رئیس سابق امنیت توئیتر در حال حاضر نبرد حقوقی این شرکت با ایلان ماسک را پیچیده کرده است. وکلای مدافع ماسک و توئیتر روز سه‌شنبه در دادگاه ملاقات کردند تا مشخص شود که آیا ادعا‌های پیتر «ماج» زاتکو می‌تواند به پرونده حقوقی ایلان ماسک اضافه شود تا از تعهد ۴۴ میلیارد دلاری او برای خرید توئیتر خلاص شود.

این اولین جلسه‌ای بود که هر نماینده توئیتر به طور علنی به شکایت زاتکو پرداخت. در دو هفته پس از انتشار عمومی زاتکو، توئیتر تا حد زیادی در مورد اصل ادعا‌ها سکوت کرده است.

در طول جلسه، وکلای توئیتر به این ادعا که اقدامات امنیتی ضعیف شرکت ممکن است به امنیت ملی لطمه زده باشد یا اینکه مدیر عامل شرکت پاراگ آگراوال به زاتکو گفته به زاتکو دروغ بگوید، پاسخ نداده‌اند.

آن‌ها می‌گویند ماسک قبل از اینکه شکایت زاتکو علنی شود به دنبال دلایلی برای از بین بردن این معامله بود. در یک نقطه، وکیل توئیتر از پیامکی که ماسک برای بانکدارش در مورگان استنلی ارسال کرده بود، نقل کرد با این مضمون که « با شرایط فعلی اگر وارد جنگ جهانی سوم شویم، خرید توئیتر منطقی نخواهد بود؛ به همین دلیل است که ماسک نمی‌خواهد توئیتر را بخرد، موضوع ربات‌ها نیز همه بهانه است.

از سوی دیگر، وکلای ماسک، اعتبار زاتکو را به عنوان یک مدیر اجرایی «تزیینی» که زمانی برای یک پست دولتی در آمریکا پیشنهاد شده بود، تبلیغ کردند. آن‌ها گفتند ماسک هیچ ارتباطی با شکایت افشاگر زاتکو ندارد و توئیتر عمدا اطلاعات مخرب را پنهان کرده است. مشخص نیست که آیا برای تحت تاثیر قرار دادن قاضی پرونده کافی است یا خیر. در یک مبادله قاضی به طور واضح به تصمیم ماسک مبنی بر چشم پوشی از دقت لازم قبل از موافقت با خرید اشاره کرد.

وکلای ماسک که بر تعویق دادگاه اکتبر تاکید می‌کردند، جلسه بیش از سه ساعته دادگاه را با این استدلال که «این ما نیستیم که باعث این هرج و مرج یا این تاخیر شده‌ایم» خاتمه دادند.

بیشتر بخوانید

منبع:engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا