اپل قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ SE 2 را اعلام کرد


اپل قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ SE 2 را اعلام کرد

اپل واچ SE 2 در رویداد Far Out اپل بدون تغییر فاحش در طراحی ظاهری به‌همراه ویژگی تشخیص تصادف رونمایی شد.

اپل بالأخره نسخه‌ی جدیدی از اپل واچ‌های اقتصادی خود را در رویداد Far Out سپتامبر با نام اپل واچ SE 2 در کنار اپل واچ اولترا قدرتمند و اپل واچ سری ۸ رونمایی کرد.

به‌گزارش زومیت، نسل دوم اپل واچ SE درحالی معرفی می‌شود که دو سال از معرفی نسل اول آن می‌گذرد. خوشبختانه، اپل در این پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه همان حسگرهای موجود در اپل واچ سری ۸ را به‌کار برده است؛ بنابراین، اپل واچ SE 2 جدید تمام قابلیت‌های اساسی اپل واچ را ارائه می‌کند به‌خصوص قابلیت تشخیص تصادف را نیز برای کاربر فراهم می‌کند.

علاوه‌براین، امکاناتی همچون سنجش اپتیکال ضربان قلب، تشخیص سقوط نیز در این اپل واچ ارزان‌قیمت گنجانده شده‌اند. نسل دوم اپل واچ اس ای دارای گواهی مقاومت دربرابر نفوذ آب است و تا عمق ۵۰ متری زیر آب آسیبی نخواهد دید و کاربران هنگام شنا نیز می‌توانند فعالیت‌های جسمی خود را پایش کنند.

اپل واچ SE2 همان طراحی گذشته را حفظ می‌کند؛ اما با استفاده از کامپوزیت نایلونی در قاب پشتی وزنش کمتر شده است. از دیگر ویژگی‌های این پوشیدنی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از سیستم‌عامل WatchOS 9 و امکان رومینگ اینترنشنال و ارسال پیام درخواست کمک اضطراری اشاره کرد.

اپل تأکید می‌کند که اپل واچ SE 2 مانند اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا، تمام داده‌های پایش سلامت را به‌صورت سرتاسری رمزنگاری می‌کند؛ بنابراین اپل امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد و فقط از طرف کاربر با استفاده از رمزعبور، تاچ آیدی یا فیس آیدی امکان دسترسی به آن‌ها وجود خواهد داشت.

نسل دوم اپل واچ SE در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ نانومتری از امروز قابل پیش‌خرید هستند و در روز جمعه تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) عرضه‌ی آن آغاز می‌شود و دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما کاربران در رابطه با اپل واچ SE 2 چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز