ناراحتی گریزمان از نیمکت‌نشینی؛ می‌خواهم بیشتر بازی کنم


ناراحتی گریزمان از نیمکت‌نشینی؛ می‌خواهم بیشتر بازی کنم

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، از این که به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
در این بازی پر برخورد و هیجان انگیز که با اخراج مهدی طارمی همراه شد، هر سه گل در دقایق پایانی به ثمر رسید و گریزمان موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه یازدهم وقت‌های تلف شده به ثمر برساند.
این در حالی بود که این بازیکن فرانسوی بار دیگر در این بازی هم در ترکیب این تیم قرار نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 61 جانشین سائول نیگز شد.

ناراحتی گریزمان از نیمکت‌نشینی؛ می‌خواهم بیشتر بازی کنم
گریزمان پس از پایان بازی تمایل زیادی به صحبت با رسانه‌ها نداشت و در واکنش به تصمیم دیه‌گو سیمئونه برای نیمکت نشین کردن او گفت:« مشخص است که من دوست دارم بیشتر در زمین حضور داشته باشم و بیشتر بازی کنم اما چاره‌ای جز این ندارم که بیشترین استفاده را از مدت زمانی که در اختیارم قرار داده می‌شود ببرم.»
پیش از این گفته شده بود که بندی در قرارداد اتلتیکو مادرید با بارسلونا برای انتقال قرضی این بازیکن وجود دارد که این باشگاه را موظف می‌کند، در صورتی که او بیشتر از نیمی از دقایق دیدارهای این فصل را با پیراهن اتلتیکو در زمین بازی حضور داشته باشد، آنها باید 40 میلیون یورو برای خرید گریزمان پرداخت کنند و دلیل نیمکت‌نشینی این بازیکن نیز همین موضوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن