محدودیتی برای ورود و خروج زائران اربعین در بیله‌سوار وجود ندارد


محدودیتی برای ورود و خروج زائران اربعین در بیله‌سوار وجود ندارد

اردبیل- مدیرکل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل گفت: محدودیتی برای ورود و خروج زائران اربعین جمهوری آذربایجان از مرز بیله‌سوار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبوبی‌پور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مرز بیله‌سوار برای ورود زائران امام حسین (ع) باز است و هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود و خروج اتباع جمهوری آذربایجان از مرزهای استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای استقبال از زائران اربعین در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تصمیمات مقامات کشوری نیز عدم ورود و خروج برای پیشگیری از بیماری کرونا بوده است که در این زمینه نیز هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

مدیرکل امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل بیان کرد: در راستای ورود خروج اتباع جمهوری آذربایجان درصدد هستیم بدون مشکلی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

محبوبی‌پور ادامه داد: هیچ محدودیتی در ارتباط با پیاده‌روی و سفر زائران امام حسین (ع) از کشور جمهوری آذربایجان وجود ندارد و در این زمینه تصمیمات مسئولان کشوری مبنی بر تشدید نظارت‌ها بر ورود و خروج اتباع در طول ۲ ماه اخیر به دلیل عدم تردد و حضور اتباع جمهوری آذربایجان است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که مراسم‌های اربعین حسینی به بهترین نحو و بدون مشکل برگزار شود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد