ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر


ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر

باب ایگر زمانی که مدیر دیزنی بود قصد داشت توییتر را بخرد اما آنطور که خودش می‌گوید هنگام بررسی متوجه شده‌اند که بخش قابل‌توجهی از کاربران توییتر واقعی نیستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باب ایگر مدیر پیشین کمپانی دیزنی درباره ماجرای تصمیمش برای خرید توییتر و دلیل انصرافش صحبت کرده است.

او سال ۲۰۱۶ توییتر را بستری مناسب برای توزیع تولیدات دیزنی می‌دید و قصد داشت با خرید این شبکه اجتماعی بازار این غول دنیای سرگرمی را گسترش دهد اما هیچگاه تصمیمش را عملی نکرد.

آنطور که ایگر روایت کرده است، حتی هیات مدیره دو شرکت درباره این معامله گفتگو کرده و به توافق هم رسیده بودند اما این دیزنی پا پس می‌کشد و معامله به سرانجام نمی‌رسد.

ادعای جنجالی مدیر سابق دیزنی درباره کاربران فیک توییتر

مدیر سابق دیزنی سال ۲۰۱۹ فضای نامطبوع حاکم بر توییتر را دلیل انصرافش خوانده بود . ایگر در صحبت‌هایی تازه از یک دلیل دیگر برای انصرافش پرده برداشت که بی‌شباهت به ادعاهای ایلان ماسک درباره این شبکه اجتماعی نیست.

بیشتر بخوانید: پای جک دورسی به دعوای ایلان ماسک با توییتر باز شد

او گفته است: «قصد داشتیم به تجارت پخش آنلاین وارد شویم و برای این کار نیاز به بستر داشتیم. فناوری این کار را نداشتیم و نمی‌دانستیم که چگونه قرار است محصولمان را به دست مشترکان سراسر دنیا برسانیم. نخستین راه‌حل این بود که خودمان دست به کار شویم. برای این کار ۵۰۰ میلیون دلار پول و ۵ سال زمان لازم بود. در زمینه مالی مشکلی نداشتیم اما در دنیایی که سرعت تغییرات چنین بالا است زمان کافی نداشتیم. همان زمان زمزمه‌هایی از تمایل توییتر برای فروش به گوشمان رسید. در پی این تصمیم به دقت کاربران توییتر را بررسی کردیم و از کمک توییتر هم در این راه بهره گرفتیم و متوجه شدیم بخش قابل توجهی از کاربران واقعی نیستند.»

5858

کد خبر 1671553

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان