اجرای پروژه‌های متعدد برای بهبود وضعیت راه‌های استان بوشهر


اجرای پروژه‌های متعدد برای بهبود وضعیت راه‌های استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرای پروژه‌های متعدد برای بهبود وضعیت راه‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام توجه خود را معطوف به رضایت مندی مردم به خدمات بخش کرده است.

وی افزود: در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و یا بهره برداری از ۳۷ پروژه عمدتاً در حوزه راه‌های روستایی بودیم که پروژه ساخت پل جدید درودگاه و یا بهسازی و آسفالت راه روستایی باغان – سرچشمه به عنوان یک مطالبه چندین سال عملیاتی شدند و رضایت مندی مردم این مناطق را در پی داشتند.

اخترشناس با بیان خدمات بخش حمل و نقل و راهداری به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: با تلاش و همدلی مسئولان حمل و نقل جاده‌ای و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر و تشکل‌های صنفی حمل و نقل همه ظرفیت‌ها برای جابجایی زوار فراهم شده و ناوگان لازم برای مردم استان در دسترس است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: برای سهولت تردد زائرین اربعین حسینی، سامانه فروش اینترنتی بلیت سفر به شلمچه نیز به صورت شبانه روزی و آنلاین فعال و در دسترس است.

وی ادامه داد: زائرین بدون نیاز حضوری در پایانه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت بلیت سفر به مرز شلمچه را در منزل دریافت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری