بوشهر نیاز به احداث بیمارستان تخصصی اعصاب و روان دارد


بوشهر نیاز به احداث بیمارستان تخصصی اعصاب و روان دارد

بوشهر- رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بوشهر نیاز به احداث بیمارستان تخصصی اعصاب و روان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر زهراسادات جلالیان ظهر پنجشنبه در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهار داشت: در بیمارستان آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد.

وی بیان کرد: با حضور اعضای هیئت علمی، متخصص و فوق‌تخصص‌های رشته‌های مختلف، خدمات ارزشمندی در این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان ارجاعی استان صورت می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر تاکید کرد: عمل جراحی عروق برای اولین بار در این بیمارستان انجام شده که یک ظرفیت فوق‌العاده است.

لزوم رفع مشکلات بیمارستان

وی تأکید کرد: آموزشی بودن این مرکز می‌تواند یک امتیاز ویژه باشد ولی در کنار آن بار سنگینی برای ما ایجاد می‌کند که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

جلالیان با بیان اینکه یک همت همگانی برای رفع مشکلات مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس نیاز است، تصریح کرد: بهترین سرمایه‌های ما، نیروی‌های انسانی ما هستند ولی این نیروها نیز در صورت عدم توجه به نیازهای اساسی شأن به دلایلی دچار بی انگیزگی می‌شوند

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس اضافه کرد: با اولویت بندی مشکلات، تمرکز شش ماهه ما بر راه‌اندازی دو بخش کلیه و شیمی‌درمانی اطفال است.

کمبود نیروی انسانی

وی افزود: برای انجام این مهم کمبود نیروی انسانی به ویژه نیروی پرستار، کمک پرستار و خدمات نیاز داریم که در حال رایزنی هستیم و یک سری تجهیزاتی نیز نیاز هست که اعتبار مورد نیاز آن برآورد شده است.

جلالیان بیان کرد: بخش اعصاب و روان در حال حاضر ۲۰ تخت دارد و در ۹۰ درصد روزهای ماه، ضریب اشغال ۱۰۰ درصد دارد که جوابگوی نیاز کل استان نیست.

نیاز به احداث بیمارستان تخصصی اعصاب و روان داریم. اما در کوتاه مدت برنامه‌هایی برای افزایش ظرفیت و بهینه سازی فرایندهای کاری این بخش داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه