ناگفته‌های بسیاری دارم/ استعفای استیلی از سرپرستی تیم ملی


ناگفته‌های بسیاری دارم/ استعفای استیلی از سرپرستی تیم ملی

سرپرست تیم ملی فوتبال با انتشار پیامی از سمتش به‌عنوان سرپرست تیم ملی استعفا کرد.

به گزارش "ورزش سه" حمید استیلی سرپرست تیم ملی که بعد از حضور مهدی تاج در ریاست فدراسیون فوتبال و برکناری دراگان اسکوچیچ، انتظار می‌رفت دیگر در سمت سرپرستی تیم ملی باقی نماند، با انتشار پیامی از مسئولیت خودش کناره‌گیری کرد. متن پیام سرپرست تیم ملی به شرح زیر است:

شاید برای استعفا زمان زیادی طول کشیده باشد و شاید خیلی ها نکوهش کنند که چرا حالا؟!!
اما هر چه هست بنده تصمیم به استعفا گرفته‌ام و رسما از مدیریت تیم ملی کنار می‌روم.

تردید ندارم که در پس همین خداحافظی خیلی‌ها مرا نقد می‌کنند که چرا بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال نرفتم و‌ حال که خیلی‌ها رفته‌اند و سرمربی جدید هم انتخاب شده، بنده تصمیم به استعفا گرفته‌ام!!!

صادقانه اعتراف می‌کنم که به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی مسئولیت سنگینی و البته مقدسی برعهده بنده بود.
آری؛ تیم ملی برای بنده و‌ سایر پیشکسوتان فوتبال که سال‌ها به عشق همین پیراهن و شادی دل میلیون‌ها هموطن تلاش کرده‌ایم، خانه‌ای مقدس محسوب می‌شود، پس انجام تمام و کمال ماموریت و‌ مسئولیتم‌ در این پست امری حیاتی بود.

خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می‌شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبه‌رو است، ماموریتم رابه پایان برسانم و‌ خوشبختانه اکنون تمامی امورات جهت برگزاری اردوی اتریش آماده است.

در فوتبال ‌رفت و آمدها امری کاملا طبیعی به شمار می‌آیند و چه بهتر در پستوی این آمد و شدها، اخلاق، معرفت و اصول حرفه‌ای نیز رعایت شوند.

حرف‌ها و ناگفته‌ها در مورد عملکرد خودم، نحوه اخراج اسکوچیچ، تیم امید و‌ مهدوی کیا و انتخابات فدراسیون فوتبال بسیار است که ترجیح می‌دهم تمامی ناگفته‌ها بماند برای یک گفت‌و‌گوی مفصل رسانه‌ای.

بنده دوباره تاکید می‌کنم شاید برای استعفایم خیلی دیر شده اما با کسب اجازه از بزرگان فوتبال کشورم رسما خداحافظی می‌کنم و آرزو دارم که تیم ملی کشورم با درخشش و انجام بازی‌های خوب در جام جهانی ۲۰۲۲ دل مردم کشورم را شاد کنند.
دوستدار شما؛ حمید استیلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 28 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق