پنجمین رویداد فرهنگی اشکواره حسینی در مازندران برگزار می شود


پنجمین رویداد فرهنگی اشکواره حسینی در مازندران برگزار می شود

ساری- دبیر جشنواره فرهنگی اشکواره حسینی گفت: پنجمین دوره این رویداد فرهنگی و هنری به صورت ملی در استان برگزار می شود و لازم است در تقوم فرهنگی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانی بعدازظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه پنجمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی به صورت ملی در استان برگزار می‌شود، افزود: تاکنون آثار خوبی در رشته‌های مختلف شامل رسانه، عکس، شعر، سرود، نقالی، تئاتر خیابانی و داستان کوتاه به جشنواره ارسال شده است.

وی با اظهار اینکه در این رویداد سعی می‌شود از نگاه هنر فرهنگ سازی صورت گیرد، افزود: لازم است این برنامه در تقویم برنامه‌های فرهنگی استان درج شود و سال قبل شاهد ارسال آثاری از خارج از کشور و دیگر استان‌های کشور بودیم.

وی با عنوان اینکه این اشکواره توسط داوران بین المللی قضاوت و داروی می‌شود، گفت: این برنامه طی سال‌های قبل به خوبی در استان برگزار شد و تداوم آن مستلزم حمایت مسئولان است.

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه با گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: گستره شورای فرهنگ عمومی بسیاری وسیع است ولی بسیاری از مصوبات این شورا در شهرها تسری پیدا نمی‌کند.

وی پیوستن تمامی شهرستان‌های استان به مصوبات شورای فرهنگ عمومی و اجرای مصوبات را امری لازم و ضروری دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان