تاج: در بین جرائم من فقط قتل نبود


گلایه هایی دارم از کسانی که سازمان یافته کار کردند و گفتند مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه جرایم من را منتشر کردند فقط قتل در آن نبود. بعدا

مهدی تاج در اولین نشست خبری پس از بازگشت به فدراسیون فوتبال، درباره پرونده‌های قضایی، نمایندگان مجلس و احکام صادر شده صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در مورد فولاد یک نماینده ای در‌موردش حرف زده در کل آن پرونده من بازنشسته بودم.با هماهنگی دولت اعلام به ادامه کارم داده شد.اعاده به کار شدم و ۳ سال حقوق بازنشستگی ام کم شد.

تاج تصربح کرد: اگر هر کسی پرونده دیگری از من دارد منتشر کنند. من گلایه هایی دارم از کسانی که سازمان یافته کار کردند و گفتند مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه جرایم من را منتشر کردند فقط قتل در آن نبود. بعدا مشخص شد اصلا چنین چیزی قوه قضاییه منتشر نکرده است.

مهدی تاج ادامه داد: ۴۰ سال است که کار مدیریتی می کنم و در جاهای مختلفی کار کردم.به جز مدتی که توفیق داشتم در جنگ به عنوان یک سرباز بودم در باشگاه های سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس مدیریت کردم.در فدراسیون فوتبال نواب های مختلفی بودم و از سال ۶۸ با عناوین مختلف در فدراسیون بودم.
تاج در مورد پرونده های قضایی‌اش گفت: در این باره خودم می‌خواهم صحبت کنم. من سه پرونده قضایی دارم که فوتبالی است.بخشی از آنها با توجه به اساسنامه فدراسیون باید در ارکان قضایی فوتبال پیگیری شود. برخی دوستان این تعاریف فوتبالی را ندارند.به همین دلیل پرونده به قضا رفته است.

یک پرونده این هست که بهاروند و ساکت که بازنشسته بودند را چرا استفاده کردیم و البته قاضی بدوی منع تعقیب داده و بازرسی اعتراض کرده و در شعبه تجدید نظر در حال رسیدگی است.

دومی در مورد سازمان لیگ هست که ۱۴ متهم دارد.این پرونده در کمیته بازپرسی است و منع تعقیب داده و شرایط عادی دانسته اما بازرسی شکایت کرده است که منافع عمومی را لحاظ نکردیم

پرونده سوم ویلموتس است که تحت عنوان فساد ویلموتس مطرح هست.عجین شده با فساد این پرونده.در‌صورتی که هر مربی دوماه پولش را ندهند می توانند فسخ کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403