هواداران به معنای واقعی، یار دوازدهم ما هستند/ عبدی: نتایج استقلال، دلیل بد بودن تیمشان نیست


هواداران به معنای واقعی، یار دوازدهم ما هستند/ عبدی: نتایج استقلال، دلیل بد بودن تیمشان نیست

مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی توانست نخستین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم را برابر مس کرمان به دست بیاورد. مهرداد عبدی در مورد این دیدار به خبرنگار ورزش سه گفت: بازی با مس سخت بود و چهار هفته بود که نبرده بودیم‌. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. توانستیم با یک نتیجه خوب برنده از زمین خارج شویم. این اولین برد ما بود و امیدوارم بهتر از این ها بتوانیم نتیجه بگیریم‌.

این بازیکن در خصوص بازی در استادیوم شهید وطنی و در حضور هواداران عنوان کرد: هواداران ما به معنای واقعی یار دوازدهم هستند چون خیلی به ما کمک می کنند. در یک بازی ۹۰ دقیقه ای، یک دقیقه هم سکوت نکرده و مدام تیمشان را تشویق می کنند. 2 سال ندیدن آن ها سخت بود و اینکه الان حضور دارند لذت بخش است و حال و هوای فوتبال را قشنگ تر می کند. خدا را شکر توانستیم ببریم و یک هدیه به آن ها بدهیم.

عبدی در مورد قضاوت فغانی نظرش را اینگونه بیان کرد: به شخصه در مورد داوری صحبت نمی کنم ولی ما سه هفته از این مسئله آسیب دیدیم ولی آن اتفاقات گذشته و باید به آینده نگاه کنیم. آقای فغانی داوری بی نقصی داشت. ایشان نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و رزومه اش کاملا مشخص است. انشاالله که در ادامه راه هم همینطور باشد.

وی در مورد دیدار با استقلال در هفته ششم گفت: بازی با استقلال سخت است چون تیم پرمهره ای است و سال گذشته قهرمان لیگ شده و بازی در آزادی و در مقابل تماشاگران آنها است ولی ما هم نساجی و مدافع عنوان قهرمانی حذفی هستیم و حرفهای زیادی برای گفتن داریم. انشاالله بتوانیم این ها را در زمین ثابت کنیم و یک بازی زیبا ببینیم.

عبدی که خودش هافبک دفاعی نساجی است در مورد تقابل با هافبک‌های استقلال در هفته آینده افزود: صد در صد کادرفنی تدابیر خاص خودش را دارد.‌ استقلال کلا تیم پر مهره ای است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. دو هفته‌ای است که آنها نتیجه نگرفته دلیل بر بد بودن تیمشان نیست و در ادامه نتایج لازم را کسب خواهند گرفت. امیدوارم یک بازی خوب و توام با نتیجه برای ما باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!