جزئیات کندی خروج زائران از مرز مهران از زبان سخنگوی پلیس


جزئیات کندی خروج زائران از مرز مهران از زبان سخنگوی پلیس

سخنگوی پلیس با اشاره به باز بودن مرز مهران گفت: درخواست ما این است زائران برای حضور در این مرز عجله نداشته باشند، زیرا تعداد گیت‌های خروجی ایران با گیت‌های وردی عراق تناسب ندارد و این سبب معطل ماندن آنان شده است.

جزئیات کندی خروج زائران از مرز مهران از زبان سخنگوی پلیس

به گزارش راهبرد معاصر، سردار مهدی حاجیان با اشاره به افزایش و تراکم جمعیت در مرز مهران اظهار داشت: علت این موضوع این است که گیت های خروجی ایران با گیت های عراق تناسب ندارد، ایران بیش از 100 گیت خروجی دارد اما گیت های خروجی عراق کمتر است.

وی بیان کرد: به علت گرمی هوا و برای اینکه زائران با مشکل رو به رو نشود، جمعیت در لایه های مختلف تقسیم بندی شده و با شیب ملایم در حال خروج از مرز هستند.

سخنگوی پلیس گفت: درخواست ما از زائران این است صبورانه با پلیس همکاری کنند تا به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات بپردازیم. همچنین زائران عزیز که در مرز و یا مسیرهای منتهی به مهران هستند عجله ای برای عبور نداشته باشند.

حاجیان افزود: در حال حاضر عبور زائران کند است ولی ورودی و خروجی ها تناسب ندارد، نمی خواهیم تجمع زائران در یک نقطه باشد و پلیس مرزبانی مدیریت لازم را در حال انجام دادن است.

وی گفت: تا ساعت 17 امروز 145 هزار زائر از مرز مهران خارج شده اند که پیش بینی می شود تا امشب به بالای 200 هزار نفر برسد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)