زائران اربعین به محض پایان سفر مرز ورودی را پیامک کنند


زائران اربعین به محض پایان سفر مرز ورودی را پیامک کنند

ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: زائران عتبات عالیات از مرز تمرچین به محض پایان زیارت، مرز ورودی را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انبوه زائران عتبات عالیات و ضرورت ساماندهی ناوگان جاده‌ای برای بازگشت این افراد گفت: توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای پاسخگویی به دغدغه تأمین ناوگان در بازگشت راحت‌تر زائران از عتبات عالیات به استان محل اقامتشان یک سامانه پیامکی طراحی شده است تا در کمترین زمان بتوانند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص زائران می‌بایست در پایان زیارت و شروع حرکت به سمت مرز، نام مرز ورودی خود شامل باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و یا مهران را به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند تا با توجه به حجم تردد در هر مرز، تعداد ناوگان لازم در مبادی ورودی به کشور تأمین شود.

آرامون از آمادگی رانندگان و شرکت‌های مسافری آذربایجان غربی برای خدمت به زائران اربعین حسینی با تمام توان خبر داد و اظهار کرد: رانندگان و شرکت‌های بخش مسافری آذربایجان غربی به دفعات و در میادین مختلف ثابت کرده‌اند در خدمت رسانی به مردم بویژه خادمی زائران اربعین حسینی آمادگی کامل را دارند و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمام ظرفیت اتوبوس‌های آذربایجان غربی برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی بسیج شده‌اند و اغلب در ایام اربعین سرویس‌های عمومی خود را طی چند روز تعطیل کرده و خدمات خود را به زوار اربعین ارائه می‌دهند و زمان بازگشت زائران نیز ۹۰ درصد اتوبوس‌های استان به صورت یکسر خالی برای جابجایی مسافران به شهرهای خود خدمات رسانی خواهند کرد.

آرامون با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۳ شرکت، ۵۶۴ دستگاه اتوبوس و ۳۶۵۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر آذربایجان غربی فعالیت دارند، یادآور شد: روزانه بازدیدهای مستمر از نحوه فعالیت شرکت‌ها و ناوگان مسافری پایانه‌های مسافری شهرستان‌های استان انجام و میز خدمت در کلیه این پایانه برای پاسخگویی به هرگونه شکایت و درخواست زائرین گرانقدر دایر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان