واکنش ایران خودرو دیزل به ماجرای دنده‌عقب نداشتن بنز 2624 (مایلر)!


واکنش ایران خودرو دیزل به ماجرای دنده‌عقب نداشتن بنز 2624 (مایلر)!

اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که طی آن فردی مدعی می‌شود یک دستگاه مرسدس بنز ۲۶۲۴ (مایلر) صفرکیلومتر مدل ۱۴۰۱ را به تازگی از ایران خودرو دیزل خریداری کرده و طبق اظهاراتش این کامیون ده چرخ فاقد دنده‌عقب است! راننده خودرو در این ویدئو چندین...

اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که طی آن فردی مدعی می‌شود یک دستگاه مرسدس بنز ۲۶۲۴ (مایلر) صفرکیلومتر مدل ۱۴۰۱ را به تازگی از ایران خودرو دیزل خریداری کرده و طبق اظهاراتش این کامیون ده چرخ فاقد دنده‌عقب است! راننده خودرو در این ویدئو چندین بار اقدام به انتخاب دنده‌عقب می‌کند اما دنده‌عقب انتخاب نمی‌شود. این ویدئو بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها و بین کاربران داشته و همین امر واکنش ایران خودرو دیزل را در پی داشته است.

واکنش ایران خودرو دیزل به ماجرای دنده‌عقب نداشتن بنز 2624 (مایلر)!

ایران خودرو دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش خود تأکید کرد. به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، ایران خودرو دیزل می‌گوید با توجه به فرایند تولید و آزمایش گیربکس در شرکت سازنده که عملکرد جا رفتن دنده‌ها از بدیهیات آن است و همچنین لزوم جابجایی متعدد خودرو به جلو و عقب در فرایند تولید و تست خودرو، عملاً طرح ادعای نداشتن دنده‌عقب جای تأمل دارد. این شرکت در ادامه بیانیه خود می‌افزاید:

کامیون نشان داده شده در ویدیو مجهز به گیربکس ۱۶ سرعته روز دنیا با برند ZF است که هزاران دستگاه از آن تولید و تحویل شده است و هیچ بازخورد مشابهی از جانب مشتریان محترم دریافت نشده است.

ایران خودرو دیزل در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای بررسی موضوع می‌گوید اگرچه در این ویدئو مشخصه شناسایی محصول همچون شماره شاسی یا پلاک دیده نمی‌شود اما بر اساس استعلام انجام شده از شبکه خدمات پس از فروش، هیچ کامیونی با مشکل یاد شده به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه نکرده و بدیهی است به محض آگاهی از اطلاعات خودروی مذکور اقدام فوری جهت بررسی فنی موضوع انجام خواهد شد.

در خبر دیگر مربوط به ایران خودرو دیزل باید گفت کشنده فوتون H5 این شرکت که اردیبهشت‌ماه معرفی شده بود هم‌اکنون به دست اولین مشتریان خود رسیده است. بنا به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، روزانه ده ها دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود.

واکنش ایران خودرو دیزل به ماجرای دنده‌عقب نداشتن بنز 2624 (مایلر)!

کشنده فوتون H5 این شرکت با کارت کشندگی ۴۴ تن از پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۱۱.۸ لیتری استفاده می‌کند و قدرت ۴۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۰۰ نیوتون متری دارد. از جمله ویژگی‌های فنی این پیشرانه می‌توان به تزریق مستقیم، توربوشارژر، اینترکولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو ۵ اشاره کرد. گیربکس اتوماتیک این کشنده هم دارای ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده‌عقب است. تجهیزاتی همچون کلیدهای کنترل روی فرمان، دو تخت خواب، سانروف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آینه‌های جانبی مجهز به گرم‌کن، هشدار انحراف از مسیر و… در کشنده فوتون H5 ایران خودرو دیزل وجود دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا